ניקוי ספות, ניקוי שטיחים וניקוי ריפודים בכל הארץ | חברת מבריק - לוגו

איך לשמור על הרהיטים שלנו נכון?

איך לשמור על הרהיטים שלנו נכון - מבריק

כיצד נשמור על הרהיטים שלנו בצורה הטובה ביותר

הרגע הזה שאתם מוצאים את הרהיטים המושלמים לביתכם הוא בוודאי מאוד מספק, אחרי הכול, סוף סוף החזון לעיצוב הבית שלכם הוגשם. עכשיו הגיע הזמן לשבת, להירגע וליהנות מהחלל הנפלא שיצרתם. אם אתם רוצים ליהנות מהתחושה הזו לעוד שנים ארוכות ולא למצוא את עצמכם קונים רהיטים חדשים מהר מדי, ריכזנו לכם מספר טיפים וכללים שיסייעו לכם לטפל ברהיטים שלכם כראוי.

4 טיפים חשובים לשמירה על הריהוט שלנו:

  1. קראו את הנחיות הטיפול: כיום ריהוט חדש מגיע עם איזה שהיא חוברת או דף עם הסברים כיצד לטפח אותו. אל תזרקו את זה, קראו! מידע זה חשוב מכיוון שהוא מדויק עבור המוצר שרכשתם. הרהיטים שלכם אומנם נראים חדשים לגמרי כרגע, אך כדי לשמור על מראה עליכם להכיר את הטיפול המושלם עבורם. אם הריהוט שלכם הגיע ללא תווית – בקשו מהחנות/אדם שרכשתם ממנו הנחיות לטיפול.
  2. הימנעו מחשיפה לשמש: הרחיקו את הרהיטים שלכם מהשמש, במיוחד כשהם מתחת לחלונות וזאת כדי למנוע מהם לדהות לאורך הזמן. אם מיקום הרהיטים שלכם בכל מקרה צריך להיות בשמש, שקלו לשנות את מיקום לעיתים קרובות.
  3. אל תישארו מקובעים: אנחנו יצורים של הרגלים ונוטים לשבת באותו מקום על הספא שלנו, על הכורסא או באותו מקום של פינת האוכל. אם תקפידו לסובב מדי פעם את הכריות של הספה ולשנות את מיקום – זה יעזור להם לשמור על צורה הרמונית ולא כזו שתפסה את הצורה שלכם😉  מומלץ לסובב גם את המזרנים שלכם – רצוי לזאת עשות באביב או בסתיו.
  4. הגנו על משטחים: אין לנו תמיד דרך להימנע מכך, אך כאשר אנחנו משתמשים במשהו באופן קבוע, הוא נוטה להישחק מהר יותר. אבל החדשות הטובות הן שאתם יכולים להגן על המשטחים שלכם במגוון רחב של דרכים. לדוגמה, תחתיות הן פתרון נהדר כדי להגן מפני קווי מים על זכוכית או התנפחות במשטחי עץ. השתמשו במפות, ראנרים או כיסויי זכוכית כדי להגן על הרהיט שלכם מפני כתמי מזון, שימוש כללי או אומנות של הזאטוטים הקטנים.
  5. ניקוי מקצועי: אחת לתקופה, רצוי להיעזר בשירותי ניקוי מקצועי – שכולל ניקוי יסודי לספות, מזרנים ושטיחים. חברות אלה משתמשות באמצעים טכנולוגיים וציוד מקצועי שמעניק לבדים שלכם רעננות ובסיום הטיפול הם ירגישו לכם שוב חדשים. ביצוע של טיפול קבוע יסייע לכם לשמור על הרהיטים וליהנות מהם לעוד שנים ארוכות.

טיפים לניקוי חומרי גלם נפוצים של רהיטים:

  • עץ – השתמשו במטלית רכה והתחילו עם חומר ניקוי עדין, רק במקרים שיש לכלכוך קשה עברו לבד חזק יותר. השתמשו במטלית לחה ולא רטובה מדי לניקוי ובמטלית נקיה לאחריה לייבוש.
  • עור – לפני שאתם מתחילים לנקות, תוודאו ששאבתם כמה שיותר אבק מהעור. לאחר מכן שימו מעט חומץ בדלי מים ונגבו את העור בעזרת סמרטוט לח ולא רטוב. ייבשו עם מטלית חדשה.
  • בד – הצעד הראשון בניקוי בד הוא לשאוב את הבד ולהסיר ממנו כל לכלכוך ואבק. לאחר מכן, בהתאם להנחיות הטיפול שכתובות, תוכלו לקבוע באיזה סוג של חומר ניקוי ניתן להשתמש. אם אין הנחיות, בדקו נקודה באזור מוסתר לפני שתתחילו לנקות חלקים נרחבים.

 

יש לכם עוד שאלות? זקוקים לניקוי רהיטים מקצועי? מבריק כאן לשירותכם! 😊 מלאו את הפרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם, או התקשרו – 055-6868635

אולי יעניין אותך גם:

מנערת לניקוי שטיחים - מבריק

מדוע מנערת שטיחים חשובה לתהליך ניקוי השטיח שלכם?

זקוקים לנקיון יסודי של השטיח? תנו למומחים לעשות לכם את כל העבודה המלוכלכת. באמצעות מכשור מתקדם ומכונות בטכנולוגיה מתקדמת ניתן לנקות גם את השטיחים הבעייתיים ביותר ובעלי הכתמים הקשים ביותר לאחר הצפה או נזקים אחרים. לאחר הניקוי

ניקוי שטיח לבן לפסח

ניקוי שטיחים עמוק לפסח – כך נפטרים מהחמץ

בכל שנה מגיעה עלינו לטובה תקופת נקיונות האביב והכנת הבית לקראת חג הפסח. אך בעוד שניתן לשטוף ולרחוץ משטחים שונים בקלות רבה כמו למשל את הרצפות או את השיש במטבח, השטיחים הינם אתגר לא פשוט.  כולנו זוכרים

ניקוי ספות, ניקוי שטיחים וניקוי ריפודים בכל הארץ | חברת מבריק - לוגו

לקבלת הצעת מחיר:

פוסטים אחרונים

הודיה סמט
הודיה סמט
11:58 02 Jan 22
אני חייבת לשתף על החוויה הנפלאה שקיבלתי מצוות "מבריק", כי זו לא פעם ראשונה שאני מזמינה ניקוי ספות יחד עם ניקוי השטיחים, אפילו פעמיים בשנה, ותמיד הלכתי על הזול, לא הבנתי שיש ניקיון מקצועי - ויש ניקיון מ-ק-צ-ו-ע-י!! רק היום הבנתי כמה הזול עולה ביוקר!!! וכמה זמן ישבתי על הלכלוך שנדחס עמוק-עמוק אל תוך הספה... עכשיו, הספות שלי חזרו, לראשונה, לצבע המקורי שלהן!! השטיחים והבית כולו מריחים כמו ספא נורווגי ✨✨ נו, אז עלה לי 100 שקל יותר מהבחור שראיתי בפייסבוק, אבל!! תקשיבו - זה היה שווה כל שקל!! וברור לי שפעם הבאה אני מזמינה רק את רון ממבריק. ממליצה לכולם.
Yoram Kosover
Yoram Kosover
09:36 04 Nov 21
ניקוי ספות עור
Raz Gefen
Raz Gefen
13:21 05 May 21
מקצועיים, אמינים, זריזים ונוחים.מומלץ בחום ❤️
אפי נגל
אפי נגל
10:53 23 Apr 20
מענה מהיר, פשטות בתהליך ההזמנה והתשלום, הגעה בזמן,עבודה יפה, מקצועית ואיכותית, קבלה מייד בגמר העבודה.
Mike Bikov
Mike Bikov
15:17 28 Jan 20
שירות ברמה גבוהה מהרגע להרגע. מחירים נוחים ונפתרה בעיית הכתמים במיטה שיש לנו. מומלץ בחום, הזהרו מחאפרים בשוק שמציעים מחירים זולים...
לקריאת כל הביקורות
js_loader
דילוג לתוכן