ניקוי ספות, ניקוי שטיחים וניקוי ריפודים בכל הארץ | חברת מבריק - לוגו

ניקוי מקצועי של ספות ומערכות שינה

למה חשוב לעשות ניקוי ספות - מבריק

החשיבות של ניקוי מקצועי בבית אחת לתקופה

כל אדם מנקה מעת לעת את הרהיטים בביתו, שואב אבק מהספות, מנקה אבק מהרהיטים, מחטא את השירותים ומנקה את המרצפות. אף על פי כן, השימוש בכלי הניקוי הרגילים, מותיר לא אחת חיידקים ולכלוך על פני הספות, הכיסאות המרופדים, השטיחים ומערכות השינה.

הפתרון לכך הוא הזמנת חברה מקצועית אשר מתמקצעת בתחום ניקוי מקצועי של הפריטים הללו. הם מנקים באופן יסודי את הספות, מוציאים את כל הכריות, מוצאים מתחת להם תמיד שכבה של לכלוך וגם קוביות משחק שהילדים דחפו פנימה או שהם שיחקו איתן וכמה קוביות נותרו מתחת למושבים.

ההבדלים התהומיים בנראות הרהיטים לאחר ניקוי מקצועי

שיטת העבודה של צוותי העבודה של החברה שעוסקת שנים בנושא ניקוי ספות מקצועי , היא בעבודה סיזיפית של שלב אחר שלב באמצעות כל הציוד הזה. שואבים אבק, מנקים באמצעות מכשור המעביר את המים המלוכלכים החוצה ולאט לאט הספה מתחילה להיראות אחרת לחלוטין. הצבע שהיה דהוי ונראה נוראי הופך פתאום לצבע מבריק ומצוחצח בזכות חומרי הניקוי הייעודיים שמלווים עשייה זו והעובדים משתמשים בחומר זה לאורך שנים רבות, בזכות היתרונות הגדולים וטיבם המעולה.

מטרתם של החומרים הללו היא לא רק לטפל בתחום הניקוי אלא גם בחיטוי. הסיבה לכך היא שלקוחות הן מבוגרים והן ילדים אוכלים בסלון. פה ושם נופלים פריטי מזון למטה או על הספות ועם הזמן נוצרים במקום זה חיידקים ולעיתים גם עובש על פריטי מזון שנותרו בתוך הכריות או לצידן לאורך זמן. לכן החומרים החזקים משמשים גם לחיטוי אנטי בקטריאלי כדי לשמור על מרחב היגייני, נקי וסטרילי.

בדרך זו מבצעים ניקוי מקצועי של הספות, הכורסאות, מנקים כל אחד מהכיסאות המרופדים שממוקמים בפינת האוכל וכיסאות מרופדים נוספים בבית, כמו בחדר העבודה או בחדרי הילדים.

ניקוי של מערכות השינה בחדרים

פעולה נוספת שמבצע הצוות המיומן היא ניקוי מקצועי של מערכות השינה בחדר שינה, בחדרי הילדים ואם יש ספה גם בחדר האורחים או במרתף.

שואב האבק המאסיבי מסוגל לשאוב לכלוך מרבדים עמוקים בכל מזרן ולכן חשוב לבצע פעולה זו. לאורך השנים נותרים על המזרנים שאריות של זיעה ועור וזאת אף על פי שהוא תמיד עטוף בסדין. השואב סופח את כל השאריות האלה בכל המזרנים בבית ומעניק שקט נפשי בכל בית.

ניקוי של הריפוד במושבי המכונית

ההגעה של צוות השירות זו הזדמנות מצוינת לבקש מהם לנקות גם את החלק הפנימי של הרכב. גם בו הילדים וגם המבוגרים אוכלים בו לא אחת ולכן יש שם שאריות של מזון, המון פרורים ואולי גם הפתעות נוספות. לכן המגמה היא לבצע ניקוי יסודי באמצעות השואב והחומרים החזקים המשמשים לניקוי וגם לחיטוי, כדי שהמקום יהיה נקי באופן מעמיק ומקיף.

אולי יעניין אותך גם:

מנערת לניקוי שטיחים - מבריק

מדוע מנערת שטיחים חשובה לתהליך ניקוי השטיח שלכם?

זקוקים לנקיון יסודי של השטיח? תנו למומחים לעשות לכם את כל העבודה המלוכלכת. באמצעות מכשור מתקדם ומכונות בטכנולוגיה מתקדמת ניתן לנקות גם את השטיחים הבעייתיים ביותר ובעלי הכתמים הקשים ביותר לאחר הצפה או נזקים אחרים. לאחר הניקוי

ניקוי שטיח לבן לפסח

ניקוי שטיחים עמוק לפסח – כך נפטרים מהחמץ

בכל שנה מגיעה עלינו לטובה תקופת נקיונות האביב והכנת הבית לקראת חג הפסח. אך בעוד שניתן לשטוף ולרחוץ משטחים שונים בקלות רבה כמו למשל את הרצפות או את השיש במטבח, השטיחים הינם אתגר לא פשוט.  כולנו זוכרים

ניקוי ספות, ניקוי שטיחים וניקוי ריפודים בכל הארץ | חברת מבריק - לוגו

לקבלת הצעת מחיר:

פוסטים אחרונים

הודיה סמט
הודיה סמט
11:58 02 Jan 22
אני חייבת לשתף על החוויה הנפלאה שקיבלתי מצוות "מבריק", כי זו לא פעם ראשונה שאני מזמינה ניקוי ספות יחד עם ניקוי השטיחים, אפילו פעמיים בשנה, ותמיד הלכתי על הזול, לא הבנתי שיש ניקיון מקצועי - ויש ניקיון מ-ק-צ-ו-ע-י!! רק היום הבנתי כמה הזול עולה ביוקר!!! וכמה זמן ישבתי על הלכלוך שנדחס עמוק-עמוק אל תוך הספה... עכשיו, הספות שלי חזרו, לראשונה, לצבע המקורי שלהן!! השטיחים והבית כולו מריחים כמו ספא נורווגי ✨✨ נו, אז עלה לי 100 שקל יותר מהבחור שראיתי בפייסבוק, אבל!! תקשיבו - זה היה שווה כל שקל!! וברור לי שפעם הבאה אני מזמינה רק את רון ממבריק. ממליצה לכולם.
Yoram Kosover
Yoram Kosover
09:36 04 Nov 21
ניקוי ספות עור
Raz Gefen
Raz Gefen
13:21 05 May 21
מקצועיים, אמינים, זריזים ונוחים.מומלץ בחום ❤️
אפי נגל
אפי נגל
10:53 23 Apr 20
מענה מהיר, פשטות בתהליך ההזמנה והתשלום, הגעה בזמן,עבודה יפה, מקצועית ואיכותית, קבלה מייד בגמר העבודה.
Mike Bikov
Mike Bikov
15:17 28 Jan 20
שירות ברמה גבוהה מהרגע להרגע. מחירים נוחים ונפתרה בעיית הכתמים במיטה שיש לנו. מומלץ בחום, הזהרו מחאפרים בשוק שמציעים מחירים זולים...
לקריאת כל הביקורות
js_loader
דילוג לתוכן