ניקוי ספות, ניקוי שטיחים וניקוי ריפודים בכל הארץ | חברת מבריק - לוגו

מבריק – שירותי ניקוי ספות, שטיחים, מזרונים וריפודי רכב באשדוד והסביבה – שירות בבית הלקוח, בפריסה ארצית. טלפון: 055-6868635

מבריק - ניקוי ספות, שטיחים, מזרונים, וריפודים לרכב | 055-6868635 Mavrik.co.il-Logo

ניקוי ספות, שטיחים וריפודים באשדוד

ניקוי ספות באשדוד, אשקלון, מישור החוף הדרומי והישובים בסביבה.

עבודה יסודית בבית העסק, במשרד או בבית הלקוח, תוך שימוש בחומרי ניקוי איכותיים וציוד מקצועי ויעיל המעניק לבדים חיים חדשים – באחריות מלאה!

לקבלת הצעה מיידית:

ניקוי ספות יסודי ומקצועי בביתך

המעניק תחושת רעננות וניקיון בבית או במשרד!

מדוע לקנות ספות חדשות אם אפשר לחדש, לנקות ולרענן את הספות הקיימות!

חברת מבריק בעלת ניסיון עשיר בזיהוי סוג הבד והתאמת חומרי הניקוי המתאימים לספה שלך 

שירות מיידי לניקוי ספות מבד ועור – בפריסה ארצית!

לקוחותינו מעדכנים:

איך בוחרים חברת ניקוי ספות באשדוד?

אין ספק, אתם שולטים בטיפים לניקוי ספות.
קראתם את כל המדריכים, התייעצתם עם כל השכנים וניסיתם את כל הקסמים – אבל הספה שלכם עדיין מכוסה בכתמים שאינם יורדים..

איך תדעו שאתם צריכים חברת ניקוי ספות באשדוד?

אתם אוהבים את הספה שלכם וחושבים שהיא אחת הספות הנוחות שאתם מכירים, אבל משהו אחד מעיב על האהבה הזו – הכתמים בהם היא התכסתה במהלך השנים. לולא הכתמים האלה לא הייתם חושבים להחליף את הספה, אבל בגללם אתם חושבים על כך בלי הפסקה. אם ניסיתם תכשירים שונים ואמצעים טבעיים ואף אחד מהם לא עזר לכם להסיר את הכתמים, וכעת אתם חושבים על קניית ספה חדשה – כדאי שתשקלו בכובד ראש הזמנת חברה מקצועית לניקוי הספות.

על מה צריך להקפיד כאשר בוחרים חברה לניקוי ספות?

הדבר הראשון עליו עליכם להקפיד בבחירת חברת הניקיון הוא המיקום. אם אתם גרים באשדוד, אתם צריכים חברת ניקוי ספות באשדוד והסביבה. חבל שתבזבזו את הזמן בדיבור עם חברות שעובדות באזורים אחרים, כבר בשלב הראשון עליכם לבדוק באיזה אזור הם עובדים. בדרך כלל באתר האינטרנט של החברה תוכלו למצוא מידע מדויק אודות האזורים אליהם הם מגיעים.

איזה סוג ספות הם מנקים?

ספות עשויות מחומרים שונים, ועליכם לוודא שהם מתעסקים גם בספה מהסוג שיש לכם. כך למשל, אם אתם צריכים ניקוי ספת בד או עור, כדאי שתבחרו בחברה המתמחה בניקוי ספות מהסוגים האלה. חברות כאלה בדרך כלל משתמשו במכונה מיוחדת הפועלת בשיטת הזרקה ויניקה ומבצעת את הניקוי בצורה הטובה ביותר.

חומרים ידידותיים לסביבה

הספה נמצאת בתוך הסלון שלכם, ואם היא תנוקה בחומרי ניקיון מזיקים זה עלול להיות לא נעים בכלל. כדאי לבחור בחברה שמשתמשת בחומרים ידידותיים לסביבה בלבד. חומרים כאלה ישלבו בין ניקיון עמוק של הכתמים ומתן רעננות וריח טוב לבית.

בחרו בחברה מקצועית ואמינה

ניקיון שגוי ולא מותאם של הספה עלול לגרום יותר נזק מתועלת, לכן חשוב מאוד לבחור חברה מקצועית ואמינה לה ניסיון רב בניקוי ספות. חברה מקצועית תשתמש במוצרי ניקיון מוכרים ומומלצים ותבצע את הניקיון בצורה הבטוחה והטובה ביותר. בנוסף, חשוב לברר מה הם תנאי השירות של החברה, והאם הניקוי כולל הבטחה לניקוי כולל של הכתמים.

המחירון שלנו  (המחירים שלנו כוללים מע”מ)

*מינימום להזמנת שירות בבית הלקוח 400 ש”ח

דילוג לתוכן