ניקוי ספות, ניקוי שטיחים וניקוי ריפודים בכל הארץ | חברת מבריק - לוגו

ניקוי שטיחים אחרי הצפה וטיפול בנזקי מים

ניקוי שטיח עגול גדול צבעוני, שטיח בקניון

הצפות מכל סוג יכולות להיות דבר מתסכל מאוד, אבל הן יכולות להיות בעייתיות עוד יותר כאשר הן פוגעות בתשתיות של הנכס וברכוש שלכם. הקורבנות הראשונים של הצפות נוטים להיות הפריטים שקרובים יותר לרצפה כמו שטיחים. הם בין התכולה האישית שלכם המושפעת ביותר מהצפה ונזקי מים. הם אחד הדברים הראשונים שנפגעים מהצפות, ולכן הם גם יהיו אחד הריהוט הרגישים ביותר לנזק החמור ביותר.

ציוד לניקוי שטיחים לאחר הצפה, יכול להיות הדבר היחיד שיציל את השטיחים שלכם במקרים שכאלו. הציוד כולל חומרים שמונעים מהלחות להתפשט בקלות על השטיחים שלכם, ולגרום לנזקים בלתי הפיכים.

האם אוכל להציל את השטיח שלי לאחר הצפה?

האם ניתן להציל את השטיח או לא תלוי בכל כך הרבה גורמים. חלקם כוללים את גיל ואיכות השטיח, סוג ההתקנה וסוג מי ההצפה המעורבים. סוג המים חיוני מכיוון שהוא עוזר להחליט אם ניתן לנקות את נזקי המים בהצלחה.

תעשיית שיקום נזקי המים מסווגת מי שיטפונות לשלוש קטגוריות:

מים נקיים

הצלת שטיח שניזוק ממים אשר מגיעים מצינור מים שבור ששבית, או מי גשמים שלא זוהמו אפשרי ברוב המקרים. השטיח, לעומת זאת, במקרים שבהם השטיח היה רטוב יותר מ-48 שעות, יכולים להיות בעיות נוספות, משום שמשך זמן כה ארוך הופך את המים ללא נקיים. אם השטיח היה במים יותר מדי זמן, ייתכן שיהיה קשה לנקות אותו, ושתצטרכו להתמודד עם נזקים של ממש.

מים אפורים

אלו מים שזוהמו. מים אלו עלולים לגרום למחלות אם שותים אותם, או אם הם באים במגע עם הגוף. מים אפורים כוללים גלישה מהאסלה, משאבת בור, אקווריומים, מכונת כביסה ומדיח כלים. גם מים נקיים שהיו במגע עם השטיח יותר מיומיים נכנסים לקטגוריה זו. במקרים של פגיע ממים אפורים יש לעשות שימוש בשיטות ניקיון מורכבות יותר, אך ניתן להציל את השטיח.

מים שחורים

אלו מים המזוהמים מאוד על ידי פתוגנים ואלמנטים מזיקים אחרים. מקורות מים שחורים כוללים זרימת שירותים, ביוב, מי ים, הצפת נהרות. מים אפורים שהיו במגע עם השטיח יותר מיומיים מסווגים גם כמים שחורים. ניקוי שטיח שהיה במגע עם מים שחורים אינו אפשרי לצערנו.

השטיחים שלכם נפגעו מהצפה – למי אפשר לפנות?

אם סבלתם לאחרונה מהצפה שפגעה בשטיחים שלכם בבית, הדבר הנכון לעשות הוא לפנות אל אנשי מקצוע מנוסים. אשר יוכלו להגיע עם הציוד המתאים, לנקות, ולטפל בשטיחים שלכם ובנזקים השונים שהם עברו עקב ההצפה. על כן, חשוב שבהקדם האפשרי תפנו לחברה מומחית לניקוי שטיחים שעברו נזקים שנגרמו מהצפת מים.

סובלים מנזקי הצפה? חברת מבריק לשרותכם

מבריק מזמינים אתכם ליהנות ממגוון שירותי ניקוי לבית ולמשרד, הכוללים ניקוי וטיפול בשטיחים לאחר הצפות, ניקוי ספות וריפודים שונים.

אולי יעניין אותך גם:

מנערת לניקוי שטיחים - מבריק

מדוע מנערת שטיחים חשובה לתהליך ניקוי השטיח שלכם?

זקוקים לנקיון יסודי של השטיח? תנו למומחים לעשות לכם את כל העבודה המלוכלכת. באמצעות מכשור מתקדם ומכונות בטכנולוגיה מתקדמת ניתן לנקות גם את השטיחים הבעייתיים ביותר ובעלי הכתמים הקשים ביותר לאחר הצפה או נזקים אחרים. לאחר הניקוי

ניקוי שטיח לבן לפסח

ניקוי שטיחים עמוק לפסח – כך נפטרים מהחמץ

בכל שנה מגיעה עלינו לטובה תקופת נקיונות האביב והכנת הבית לקראת חג הפסח. אך בעוד שניתן לשטוף ולרחוץ משטחים שונים בקלות רבה כמו למשל את הרצפות או את השיש במטבח, השטיחים הינם אתגר לא פשוט.  כולנו זוכרים

ניקוי ספות, ניקוי שטיחים וניקוי ריפודים בכל הארץ | חברת מבריק - לוגו

לקבלת הצעת מחיר:

פוסטים אחרונים

הודיה סמט
הודיה סמט
11:58 02 Jan 22
אני חייבת לשתף על החוויה הנפלאה שקיבלתי מצוות "מבריק", כי זו לא פעם ראשונה שאני מזמינה ניקוי ספות יחד עם ניקוי השטיחים, אפילו פעמיים בשנה, ותמיד הלכתי על הזול, לא הבנתי שיש ניקיון מקצועי - ויש ניקיון מ-ק-צ-ו-ע-י!! רק היום הבנתי כמה הזול עולה ביוקר!!! וכמה זמן ישבתי על הלכלוך שנדחס עמוק-עמוק אל תוך הספה... עכשיו, הספות שלי חזרו, לראשונה, לצבע המקורי שלהן!! השטיחים והבית כולו מריחים כמו ספא נורווגי ✨✨ נו, אז עלה לי 100 שקל יותר מהבחור שראיתי בפייסבוק, אבל!! תקשיבו - זה היה שווה כל שקל!! וברור לי שפעם הבאה אני מזמינה רק את רון ממבריק. ממליצה לכולם.
Yoram Kosover
Yoram Kosover
09:36 04 Nov 21
ניקוי ספות עור
Raz Gefen
Raz Gefen
13:21 05 May 21
מקצועיים, אמינים, זריזים ונוחים.מומלץ בחום ❤️
אפי נגל
אפי נגל
10:53 23 Apr 20
מענה מהיר, פשטות בתהליך ההזמנה והתשלום, הגעה בזמן,עבודה יפה, מקצועית ואיכותית, קבלה מייד בגמר העבודה.
Mike Bikov
Mike Bikov
15:17 28 Jan 20
שירות ברמה גבוהה מהרגע להרגע. מחירים נוחים ונפתרה בעיית הכתמים במיטה שיש לנו. מומלץ בחום, הזהרו מחאפרים בשוק שמציעים מחירים זולים...
לקריאת כל הביקורות
js_loader
דילוג לתוכן