ניקוי ספות, ניקוי שטיחים וניקוי ריפודים בכל הארץ | חברת מבריק - לוגו

ניקוי שטיחים עמוק לפסח – כך נפטרים מהחמץ

ניקוי שטיח לבן לפסח

בכל שנה מגיעה עלינו לטובה תקופת נקיונות האביב והכנת הבית לקראת חג הפסח. אך בעוד שניתן לשטוף ולרחוץ משטחים שונים בקלות רבה כמו למשל את הרצפות או את השיש במטבח, השטיחים הינם אתגר לא פשוט. 

כולנו זוכרים את השכנה שהיתה תולה את השטיח במרפסת וחובטת בו נמרצות עד שכל האבק והלכלוך היו יוצאים החוצה, זו אמנם היתה השיטה הנפוצה ביותר כשהיינו ילדים, אך המאמצים, השרירים התפוסים, וענני האבק שעלולים להכנס לדרכי הנשימה ולזהם אותם לא חייבים להיות גם מנת חלקנו כאשר הטכנולוגיה המתפתחת מציעה לנו ניקוי הרבה יותר יעיל בהרבה פחות מאמץ. 

הכירו את מבריק – חברת נקיון השטיחים והריפודים שתעשה לכם את החג עם נקיון מבריק במיוחד לעומק סיבי השטיח, הסרת חשש חמץ גם משטיחים צפופים ועשירים בסיבים ארוכים מבלי לפגוע בצבע או במרקם ולהעניק לבתיכם תחושה מרעננת וריח נפלא של נקיון אביבי.

הדרך המקצועית והנוחה לנקות את כל השטיחים בבית לפסח

מבריק הינה חברה לניקוי שטיחים וריפודים אשר מגיעה אל בית הלקוח עם כל האבזור הדרוש ומנקה ביסודיות רבה כל מה שצריך. במידה והשטיח זקוק לטיפול עמוק ויסודי במיוחד, יגיעו נציגי החברה עד אליכם, יאספו את השטיח, ינקו אותו במפעל באמצעים טכנולוגיים מתקדמים ולאחר מכן ימסרו אותו נקי וריחני בחזרה. 

החברה עובדת בשיטה ידנית בעיקר, תוך שימוש במכונות ומכשירים אשר אינם פוגעים בצבע או בסיבי השטיח ומותירים אותו ריחני, נקי עד לעומק הסיבים ורענן. 

מבריק מטפלים בכל סוגי השטיחים, גם בשטיחים יוקרתיים העשויים משי, צמר וקשמיר. החברה נותנת שירותים גם לבתי מלון, חדרי הארחה, משרדים ומוסדות הן לשטיחי קיר אל קיר והן לשטיחים רגילים במחירים משתלמים במיוחד ובמקצועיות רבה.

⬅ לפרטים ומידע נוסף צרו קשר ותוכלו לקבל מענה לכל שאלותיכם:

נקיון אביב

בתום תקופת החורף, כאשר מזג האויר מתחמם והכל מסביב פורח, מתעורר בנו צורך טבעי להתחדש גם כן. אחד הביטויים המוכרים ביותר של הרצון להתחדשות הינו ניקיון אביב כללי. זה הזמן שבו מפנים מן הבית את כל מה שאיננו זקוקים לו עוד, בגדים שהפכו קטנים או התבלו, צעצועים ומשחקים שזמנם עבר, רהיטים שחוקים אשר מוחלפים ברהיטים חדשים, הקירות נצבעים ומסויידים והסמרטוט והמגב מוצאים מן הארון ולא חוזרים לשם עד שכל הבית מבריק ומצוחצח.

אך בעוד שפשוט וקל מאד לנקות חלונות ומרצפות, השטיחים הינם תמיד מקור הצרות של כל עקר/ת בית. מעבר למאמצים הכבירים שבהרמת השטיח, ניעורו, החבטות הנמרצות בו, קירצופו בשמפו שטיחים או שאיבתו העלולים לגרום לנו לכאבי גב, הרי שגם החשיפה לאבק שנצבר בו במשך זמן רב עלול לגרום לנו להתקפי אלרגיה ולזיהום דרכי הנשימה. בנוסף, שאיבה רגילה, גם אם יש לכם שואב אבק טוב ואת שמפו השטיחים המהולל ביותר, בדרך כלל עושה עבודה שטחית בלבד ואינה חודרת לעומקו של סיב השטיח, ובמיוחד כאשר מדובר בשטיחי שאגי בעלי סיבים צפופים וארוכים.

על מנת להגיע לנקיון אמיתי ויסודי יש צורך לפנות למומחים אשר נעזרים במכונות ניעור, יניקה ושטיפה אשר מביאים לתוצאות הטובות ביותר מבלי לפגוע בשטיח, ומותירים אותו ריחני, רך למגע, נקי עד לעומק הסיבים ורענן. במידה ותהיו מעוניינים בכך, ניתן יהיה בסוף הניקוי לגלגל ולעטוף את השטיח לאחסון כפי שעושים רבים המעדיפים לדרוך על רצפה קרירה וחפה משטיחים במהלך חודשי הקיץ.

נקיון פסח

אם חשבנו שנקיון אביב הוא טירוף מערכות שבו כל גרגר אבק וכל כתם קטן גורמים לבעל הבית להשתגע, הרי שניקיון פסח הוא רמה אחרת לגמרי של חומרה. חמץ בעיני כל מי ששמירה על ערכי היהדות חשובים לו חייב להיות מסולק מן הבית, גם החמץ שאותו אין רואים בעין. מסיבה זו בתים רבים בישראל רואים בניקיון השטיח אתגר מיוחד, שהרי לא ניתן לדעת בוודאות שמא מתחבאים פירורי חמץ בתוך עומק השטיח.. כל ביס שלקחנו מן הבורקס או העוגייה שיצאו חמים מהתנור והסתובבנו איתם בבית יכולים להשאיר עקבות ושאריות בין הסיבים מבלי שנראה אותם. 

הדרך היחידה לוודא שהשטיח באמת נקי הוא בהשקעת מאמצים אדירים בשטיפתו, בשאיבתו ובייבושו. אך בבתים אשר בהם יש שטיחים רבים הן בסלון, הן בחדרים והן במסדרון תהיה התוצאה הגעה אל שולחן הסדר בגרון ניחר ועיניים דומעות מן האבק והלכלוך שחדרו אליהן, שרירים דואבים ותשישות כללית. 

זה ממש לא חייב להיות כך! 

בעזרת חברה מקצועית לניקוי שטיחים תוכלו להתפנות לכל אותן פינות שדילגתם עליהן במהלך השנה, לקחת נר ולהראות לילדים כיצד מחפשים חמץ בבית על פי המסורת וליהנות מקיום המצווה במקום לסבול. השטיחים ינוקו אצלכם בבית, או במקרים של כתמים קשים במפעל, ויוחזרו אליכם לפני החג כשהם נקיים וחפים מכל חשש חמץ לחג פסח כשר, שמח ונפלא.

ניקוי שטיחים עמוק לפסח: כך תיפטרו ללא מאמץ מכל החמץ

אז איך זה בעצם עובד? 

הדרך המומלצת ביותר לניקוי שטיחים, במיוחד שטיחי יוקרה, היא באמצעות עבודה ידנית. כאשר השטיח סובל מכתם זקוק לטיפול יסודי, ניתן לקחת אותו למפעל לניקוי שטיחים שם הוא יעבור ניקוי באמצעות המכונות הבאות הנשלטות על ידי אדם (כלומר, לא אוטומטיות):

  • מכונת ניעור – השלב הראשון בכל נקיון שטיחים הינו הניעור. המכונה מנערת ביסודיות את השטיח מכל אבק, פירורים או חלקיקים שהצטברו בתוכו לפני הנקיון הרטוב וזאת על מנת לאפשר ניקיון אפקטיבי ככל הניתן, בדיוק כפי שאנחנו מטאטאים את הרצפה היטב לפני שאנו שוטפים אותה. מנערת שטיחים אינה פוגעת בשטיח ונמצאת בהשגחה מלאה של מפעיל מכונה.
  • מכונת קרצוף – מכונה זו בנויה על מנת לקרצף בעדינות אך ביעילות את סיבי השטיח עד לעומקם. בדרך זו כל לכלוך שנדבק אליהם, לרבות כתמים קשים להסרה, משתחררים ונפלטים מן השטיח ומותירים אותו נקי, ריחני ורענן. לאורך כל זמן העבודה נמצא מפעיל מכונה אשר בודק היטב שאין פגיעה בסיבים או בצבע וכי כל סנטימטר בשטיח מקורצף היטב.
  • מכונת סחיטה – מכונה זו מוציאה בעדינות את כל עודפי המים מן השטיח כדי שהייבוש עצמו יהיה מהיר ויעיל יותר. לאחר הייבוש יגולגל וייעטף השטיח היטב, כך שאם תרצו לאחסנו הוא יהיה ארוז ומוכן לאחסון.

מה קורה כאשר השטיחים הינם מקיר לקיר?

מוסדות תורניים, מוסדות חינוך, מבני ציבור, מלונות ובתי הארחה גם הם ראויים לניקיון פסח יסודי. במידה ויש לכם שטיח מקיר לקיר בבית, במשרד או במוסד ציבורי כלשהו, ניתן להגיע עם כל הציוד הנדרש על מנת לנקות באופן יסודי ביותר כל ס”מ של שטיח. עם זאת, חשוב מאד ליצור קשר זמן מה לפני חג הפסח על מנת לוודא כי כל המלאכה תסתיים לפני כניסת החג, כדי לאפשר לכם חג פסח כשר ונטול דאגות. 

הציוד שאיתו מגיעים יהיה בדרך כלל מכונות קרצוף המותאמות לשטיחים מקיר לקיר ומכונות יניקה עוצמתיות אשר שואבות את כל עומק הסיב עד לתחתיתו לוודא שאכן יוסר כל חשש חמץ. במידה ויש כתמים או איזורים פגומים בשטיח, ניתן יהיה לבצע ניקוי כתמים מקצועי וגם תיקונים לסגירת חורים או נזקי מים והצפה. 

חשוב להציג תמונה מדוייקת ומלאה ככל הניתן של מצב השטיחים על מנת שבעל המקצוע יגיע מוכן עם כל הציוד הדרוש לביצוע המלאכה על הצד הטוב ביותר ולהשאיר את השטיח רך למגע, נקי כמו חדש ובעיקר – כשר לפסח.

מה קורה כשהנזק לשטיח נגרם דווקא בליל הסדר?

לכולנו זה קרה. דווקא בערב החג, כשכל הבית נקי ומצוחצח ומוכן לחג, משהו נשפך או מתהפך על השטיח, יהיה זה סיר של מרק עם קניידלאך או בקבוק יין אדום משובח לקיום מצוות ארבע כוסיות. זה יכול להיות גם הכלב שהתרגש יותר מדי מן האורחים או הצעיר שבחבורה שעדיין נגמל מחיתוליו ולפתע ריח חזק של שתן מבשר על הגרוע מכל. אם גם לכם זה קרה, אין לכם מה לדאוג. באמצעות יצירת קשר עם מבריק ניתן יהיה לקחת את השטיח למפעל הניקוי, שם באמצעות מכשור מתקדם ושמפו שטיחים מקצועי ניתן יהיה להסיר את הכתם ביעילות ובקלות. כיום ניתן להסיר את רוב הכתמים גם אם הם מאד חזקים או בעלי ריח חריף, במיוחד כשהם עדיין טריים ולא עבר זמן רב מאז שנוצרו. 

כך שעוד לפני שתספיקו לסיים את חבילת המצות הראשונה, השטיח יהיה אצלכם בבית בחזרה נקי ומבושם.

אז על מה דברנו?

אולי יעניין אותך גם:

מנערת לניקוי שטיחים - מבריק

מדוע מנערת שטיחים חשובה לתהליך ניקוי השטיח שלכם?

זקוקים לנקיון יסודי של השטיח? תנו למומחים לעשות לכם את כל העבודה המלוכלכת. באמצעות מכשור מתקדם ומכונות בטכנולוגיה מתקדמת ניתן לנקות גם את השטיחים הבעייתיים ביותר ובעלי הכתמים הקשים ביותר לאחר הצפה או נזקים אחרים. לאחר הניקוי

תיקון שטיח עבודת יד

תיקון שטיחים

יש לכם שטיח שאתם מאוד אוהבים ואתם לא מוכנים להיפטר ממנו בשום פנים ואופן, על אף שהוא כבר די בלוי וקרוע? לפני שאתם שוקלים ומשכנעים את עצמכם להחליף אותו בכל זאת, כדאי לבחון את האופציה של תיקון

ניקוי ספות, ניקוי שטיחים וניקוי ריפודים בכל הארץ | חברת מבריק - לוגו

לקבלת הצעת מחיר:

פוסטים אחרונים

הודיה סמט
הודיה סמט
11:58 02 Jan 22
אני חייבת לשתף על החוויה הנפלאה שקיבלתי מצוות "מבריק", כי זו לא פעם ראשונה שאני מזמינה ניקוי ספות יחד עם ניקוי השטיחים, אפילו פעמיים בשנה, ותמיד הלכתי על הזול, לא הבנתי שיש ניקיון מקצועי - ויש ניקיון מ-ק-צ-ו-ע-י!! רק היום הבנתי כמה הזול עולה ביוקר!!! וכמה זמן ישבתי על הלכלוך שנדחס עמוק-עמוק אל תוך הספה... עכשיו, הספות שלי חזרו, לראשונה, לצבע המקורי שלהן!! השטיחים והבית כולו מריחים כמו ספא נורווגי ✨✨ נו, אז עלה לי 100 שקל יותר מהבחור שראיתי בפייסבוק, אבל!! תקשיבו - זה היה שווה כל שקל!! וברור לי שפעם הבאה אני מזמינה רק את רון ממבריק. ממליצה לכולם.
Yoram Kosover
Yoram Kosover
09:36 04 Nov 21
ניקוי ספות עור
Raz Gefen
Raz Gefen
13:21 05 May 21
מקצועיים, אמינים, זריזים ונוחים.מומלץ בחום ❤️
אפי נגל
אפי נגל
10:53 23 Apr 20
מענה מהיר, פשטות בתהליך ההזמנה והתשלום, הגעה בזמן,עבודה יפה, מקצועית ואיכותית, קבלה מייד בגמר העבודה.
Mike Bikov
Mike Bikov
15:17 28 Jan 20
שירות ברמה גבוהה מהרגע להרגע. מחירים נוחים ונפתרה בעיית הכתמים במיטה שיש לנו. מומלץ בחום, הזהרו מחאפרים בשוק שמציעים מחירים זולים...
לקריאת כל הביקורות
js_loader
דילוג לתוכן