ניקוי ספות, ניקוי שטיחים וניקוי ריפודים בכל הארץ | חברת מבריק - לוגו

כיצד לשמור על הכורסאות שלכם נקיות

כיצד לשמור על הכורסאות שלכם נקיות | מבריק ניקוי ספות

כולנו מכירים היטב את ההרגשה הלא נעימה הזו שאנו מתארחים בבית של מישהו, באים לשבת על הספה ופתאום מופיע איזה לכלוך או כתם שלא נרצה שיכתים את בגדינו, בנוסף גם לא נרצה להעליב את המארחים שלנו ולהתחיל לנקות את הספה, דבר היוצר אי נעימות ומצב עגום לשני הצדדים, המארח והמתארח, על כן ניתן לכם כמה טיפים שיעזרו לכם לשמור על ספות נקיות כדי שתוכלו להימנע ממצבים כאלה.

ספה משפחתית

ניקוי ספת שזלונג מבד - לפני ואחרי | מבריק 055-6868635
ניקוי ספות לפני – ואחרי; ספת בד, דו מושבית.

אנחנו רוכשים אותם במאות ולעיתים גם לא יהיה מוגזם לומר באלפי שקלים ואז ברגע אחד בלי ששמנו לב הן מתלכלכות וכל הקסם שלהן והיופי נפגם וכך גם ההרגשה שלנו, כאילו שנפשנו קשורה בנפשה של הספה וכשהיא מתלכלכת גם נפשנו. לעיתים אפילו אנחנו מחשיבים אותן כבנות בית כבר וממש קשה לנו להיפרד מהן כשמגיע הזמן, הן ליוו אותנו במשחקים הגדולים שראינו בטלוויזיה, נרדמנו עליהן בזמן הפסקות הפרסומות בזמן התכנית האהובה עלינו, סיפרנו עליהן את מיטב הסיפורים ושיחות הסלון הקולחות שלנו, יש כאלו שיגידו שהם מעדיפים לישון על הספות שלהם מאשר במיטה. כשמדברים על ניקוי ספות צריך ראשית להבין דבר אחד, מאיזה חומר עשויה הספה, עור, בד, זמש, ישנם הרבה סוגים ולכל סוג ספה ישנה שיטת ניקוי עדיפה שונה ומתאימה לה, שכן כך נבטיח שאיכות הספה תישמר והספה תישאר איתנו עוד שנים קדימה.

 

כיצד לנקות ביעילות

ספות מבד אמנם יותר זולות מחברותיהן הספות מהעור אך הן קשות יותר לניקוי, במיוחד אם יש לכם בבית כלב או חתול המנשירים שיערות, והן גם נוטות לצבור יותר חיידקים לכן במקרה הזה כנראה שעדיף לכם לקנות ספות עור. במקרה שכבר רכשתם ספה מבד או שהייתה כבר בבית, הכי טוב לקנות חומר מיוחד לניקוי אשר מבריק ספות בד, אותו תוכלו למצוא על ידי עיון בעלון לצרכן שקיבלתם בעת רכישת הספה, כך תדעו מה מומלץ על ידי היצרן. בכלל אם בספות מבד עסקינן מוטב לכסותן בבד נוסף שימנע מהן לצבור לכלוך וכך תוכלו גם לכבס את הבד עצמו ששימש לכיסוי הספה. דרך נוספת ויעילה היא לשאוב בעזרת שואב אבק ידני את הספה שלכם.

טיפ נוסף וחשוב הוא לנקות את הספה מיד עם היווצרות הכתם ולא לתת לו להיספג בבד הספה, זה יכול ליצור מצב לא נעים בפרט כשמדובר בכורסאות מעוצבות שערכן הכספי והסנטימנטלי כאחד הוא רב. בכדי לנקות מספות הבד שלנו כתמים עמוקים ועקשניים ישנה מכונה מיוחדת הפועלת על אדי קיטור והיא מנקה ביעילות מירבית את הספה ושומרת על הבד שלה. כשמדברים על ספה לא כדאי להפקיר את הכריות שלה, בכריות דווקא העבודה די קלה מכיוון שאת רוב הכריות ניתן “להפשיט” ולכבס את הכיסוי שלהן במכונת כביסה.

 

 

אולי יעניין אותך גם:

ניקוי שטיח עגול גדול צבעוני, שטיח בקניון

ניקוי שטיחים אחרי הצפה וטיפול בנזקי מים

הצפות מכל סוג יכולות להיות דבר מתסכל מאוד, אבל הן יכולות להיות בעייתיות עוד יותר כאשר הן פוגעות בתשתיות של הנכס וברכוש שלכם. הקורבנות הראשונים של הצפות נוטים להיות הפריטים שקרובים יותר לרצפה כמו שטיחים. הם בין

מבריק ניקוי ספות בד שטיחים ומזרונים | ניקיון חורף

5 טיפים לניקיון חורף מוצלח

עם הגעתו של החורף הקר, הגשמים והרעמים מגיע גם החיידקים והשפעת. ואם עד כה הקפדתם על ניקיון כללי של הבית, החורף כדאי שתשקיעו יותר! החורף מביא עמו הרבה מחלות ונגיפים, והחשיבות של שמירה על הניקיון בבית חשובה

ניקוי ספות, ניקוי שטיחים וניקוי ריפודים בכל הארץ | חברת מבריק - לוגו

לקבלת הצעת מחיר:

פוסטים אחרונים

הודיה סמט
הודיה סמט
11:58 02 Jan 22
אני חייבת לשתף על החוויה הנפלאה שקיבלתי מצוות "מבריק", כי זו לא פעם ראשונה שאני מזמינה ניקוי ספות יחד עם ניקוי השטיחים, אפילו פעמיים בשנה, ותמיד הלכתי על הזול, לא הבנתי שיש ניקיון מקצועי - ויש ניקיון מ-ק-צ-ו-ע-י!! רק היום הבנתי כמה הזול עולה ביוקר!!! וכמה זמן ישבתי על הלכלוך שנדחס עמוק-עמוק אל תוך הספה... עכשיו, הספות שלי חזרו, לראשונה, לצבע המקורי שלהן!! השטיחים והבית כולו מריחים כמו ספא נורווגי ✨✨ נו, אז עלה לי 100 שקל יותר מהבחור שראיתי בפייסבוק, אבל!! תקשיבו - זה היה שווה כל שקל!! וברור לי שפעם הבאה אני מזמינה רק את רון ממבריק. ממליצה לכולם.
Yoram Kosover
Yoram Kosover
09:36 04 Nov 21
ניקוי ספות עור
Raz Gefen
Raz Gefen
13:21 05 May 21
מקצועיים, אמינים, זריזים ונוחים.מומלץ בחום ❤️
אפי נגל
אפי נגל
10:53 23 Apr 20
מענה מהיר, פשטות בתהליך ההזמנה והתשלום, הגעה בזמן,עבודה יפה, מקצועית ואיכותית, קבלה מייד בגמר העבודה.
Mike Bikov
Mike Bikov
15:17 28 Jan 20
שירות ברמה גבוהה מהרגע להרגע. מחירים נוחים ונפתרה בעיית הכתמים במיטה שיש לנו. מומלץ בחום, הזהרו מחאפרים בשוק שמציעים מחירים זולים...
לקריאת כל הביקורות
js_loader
דילוג לתוכן