ניקוי ספות, ניקוי שטיחים וניקוי ריפודים בכל הארץ | חברת מבריק - לוגו

ניקוי ספות, שטיחים וריפודים ברחובות

עבודה יסודית בבית העסק, במשרד או בבית הלקוח, תוך שימוש בחומרי ניקוי איכותיים וציוד מקצועי ויעיל המעניק לבדים חיים חדשים – באחריות מלאה!

מדוע לקנות ספות חדשות אם אפשר לחדש, לנקות ולרענן את הספות הקיימות!

מחפש ניקוי ספות ברחובות? ריכזנו עבורכם 5 טיפים שיעזרו לכם לעשות את זה נכון

לא משנה כמה פעמים תגידו לילדים ‘לא לאכול על הספות’, איכשהו הן בכל זאת מתלכלכות. זה לא כל כך נעים לראות סלון מלוכלך, בטח לא כשרוצים לארח חברים ובני משפחה, לכן;

#1 להתחיל בתהליך הניקוי מיד כשנוצר כתם

אמנם נדמה לנו שהכתמים פשוט נוצרים מעצמם, אבל יש כתמים שנוצרים בגלל מאורע מסוים, ואת הכתמים האלה אתם חייבים להתחיל לנקות מיד כשהם נוצרים. כך לדוגמה, אם הילד החמוד שלכם שתה מיץ על הספה וכל המיץ נשפך, אתם חייבים להתחיל לנקות מיד באותו הרגע. עליכם להבין שככל שהכתם מתיישן, כך יהיה קשה יותר לנקות אותו והסיכוי להסיר אותו לחלוטין פוחת.

#2 לנקות בעזרת חומרים עדינים

ניקוי ספות בד או עור חייב להיעשות בעזרת חומרים עדינים שלא יזיקו לספה. תוכלו לנקות בעזרת מגבונים או סמרטוט לח, וכל עוד לא מדובר בכתם שומני, הניקוי בעזרת אמצעים אלה עשוי להועיל אם תגובתכם ללכלוך תהיה מהירה. על ידי ניסוי של חומרי הניקוי על מקום נסתר בספה תוכלו להבטיח שהחומר ידידותי לספה ולא יגרור פגיעה וכתם נוסף.

#3 לא לבזבז כסף על חומרי ניקוי יקרים

בחנויות השונות תוכלו למצוא שלל חומרי ניקוי המתאימים לניקוי ספות בראשל”צ והשפלה, או ניקוי שטיחים חלקם יקרים יותר וחלקם פחות, אולם כל עוד מדובר בכתם סטנדרטי, הם יעשו את העבודה בצורה טובה.

#4 לנקות בעדינות

כאשר אנחנו נתקלים בכתם הנטייה המידית היא לשפשף אותו בכוח, אולם שפשוף כתמים על הספה בצורה כוחנית רק יעמיק, יספיג אותם ויגרום להם להתרחב ולגדול. הדבר הכי טוב שאתם יכולים לעשות כדי לנקות את הכתם הוא לנהוג בו בעדינות. שפשפו אותו בצורה זהירה, ספגו את הנוזל והשתמשו בחומרי ניקוי מתאימים המפרקים את הלכלוך ומקלים על הניקוי.

#5 ניקוי ספות ברחובות בעזרת חברה מקצועית

כל העצות האלה מועילות כאשר מדובר בכתמים מינוריים, אולם כאשר הספה זקוקה לניקוי יסודי יותר כדאי להיעזר בחברה מקצועית לניקוי ספות. הצוות המקצועי של מבריק מבצע ניקוי ספות ברחובות בעזרת מכונת הניקוי המיוחדת שלהם, כדי להעניק לספה שלכם ניקיון ורעננות.

חברת מבריק בעלת ניסיון עשיר בזיהוי סוג הבד והתאמת חומרי הניקוי המתאימים לספה שלך
שירות מיידי לניקוי ספות מבד ועור – בפריסה ארצית!
ניקוי ספות, ניקוי שטיחים וניקוי ריפודים בכל הארץ | חברת מבריק - לוגו

לקבלת הצעת מחיר 
מילאו את הפרטים ונחזור אליכם מייד:

שירות מיידי בפריסה ארצית!

חייגו עכשיו להצעת מחיר!

הודיה סמט
הודיה סמט
11:58 02 Jan 22
אני חייבת לשתף על החוויה הנפלאה שקיבלתי מצוות "מבריק", כי זו לא פעם ראשונה שאני מזמינה ניקוי ספות יחד עם ניקוי השטיחים, אפילו פעמיים בשנה, ותמיד הלכתי על הזול, לא הבנתי שיש ניקיון מקצועי - ויש ניקיון מ-ק-צ-ו-ע-י!! רק היום הבנתי כמה הזול עולה ביוקר!!! וכמה זמן ישבתי על הלכלוך שנדחס עמוק-עמוק אל תוך הספה... עכשיו, הספות שלי חזרו, לראשונה, לצבע המקורי שלהן!! השטיחים והבית כולו מריחים כמו ספא נורווגי ✨✨ נו, אז עלה לי 100 שקל יותר מהבחור שראיתי בפייסבוק, אבל!! תקשיבו - זה היה שווה כל שקל!! וברור לי שפעם הבאה אני מזמינה רק את רון ממבריק. ממליצה לכולם.
Yoram Kosover
Yoram Kosover
09:36 04 Nov 21
ניקוי ספות עור
Raz Gefen
Raz Gefen
13:21 05 May 21
מקצועיים, אמינים, זריזים ונוחים.מומלץ בחום ❤️
אפי נגל
אפי נגל
10:53 23 Apr 20
מענה מהיר, פשטות בתהליך ההזמנה והתשלום, הגעה בזמן,עבודה יפה, מקצועית ואיכותית, קבלה מייד בגמר העבודה.
Mike Bikov
Mike Bikov
15:17 28 Jan 20
שירות ברמה גבוהה מהרגע להרגע. מחירים נוחים ונפתרה בעיית הכתמים במיטה שיש לנו. מומלץ בחום, הזהרו מחאפרים בשוק שמציעים מחירים זולים...
לקריאת כל הביקורות
js_loader
דילוג לתוכן