ניקוי ספות, ניקוי שטיחים וניקוי ריפודים בכל הארץ | חברת מבריק - לוגו

טיפים לשמירת אורך חיי השטיח לבית עם ילדים ובעלי חיים

ילדים ובעלי חיים על השטיח בסלון הבית

למרות מה שנהוג לומר בבתים רבים, בית זה לא מוזיאון וכן מותר לדרוך על השטיח, וגם לרבוץ עליו, להתכרבל, לשחק, לאכול ולשתות ובעיקר ליהנות מזמן איכות נפלא בתוך הבית. השטיחים הביתיים שלנו נועדו כדי להעניק לבית מראה חמים ומזמין, לאפשר לילדים לשבת ולצפות בטלויזיה או לשחק במשחקים שונים על מרבד מחמם ולא על הרצפה הקרה, לתרום לעיצוב הכללי באמצעות תוספת צבע ומרקם ולאפשר לחיות הבית מקום נחמד לרבוץ בו לרגלינו. אך התפקיד החשוב הזה עשוי לגרום לשטיח להתלכלך עם הזמן, בעיקר כאשר מאכלים ומשקאות שונים נשפכים עליו ושיער בעלי חיים מתחיל להצטבר עליו. תאונות מצערות כמו שתן וצואה דווקא על השטיח יכולים גם הם לפגוע בו, שלא לדבר על כל החול שמגיע הביתה לאחר ביקור בחוף הים והאבק שנספג לתוכו. במאמר זה נעניק לכם טיפים לשמירת אורך חיי השטיח לבית עם ילדים ובעלי חיים, על מנת שתוכלו לשמור עליו נקי, היגייני, רענן ונעים למגע לבריאות כל המשפחה .

מבריק – פתרונות מבריקים לניקוי שטיחים וריפודים

מבריק הינה חברה לניקוי שטיחים, ניקוי ספות וריפודים במחירים משתלמים בבית הלקוח, אך אם הכתם עקשן או הנזק נרחב מדי, ניתן גם להזמין נציג שייקח את השטיח למפעל הניקוי ויחזירו נקי ורענן. מבריק מטפלת בכל סוגי השטיחים כולל שטיחים מקיר לקיר, שטיחי יוקרה ושטיחים עדינים. באמצעות ניקוי, שטיפה וייבוש באמצעים ידניים ניתן יהיה להגיע לתוצאות הטובות ביותר ולהסרת כתמים קשים, גם לאחר הצפה, חדירת עובש או נזקים אחרים. לפרטים נוספים פנו אל נציגי החברה ותוכלו גם אתם ליהנות משטיחים נקיים, היגיינים, מריחים נפלא ורעננים גם בבית עם חיות מחמד וילדים.

זהירות על השטיח!

כולנו מכירים את זה, אנחנו חוזרים הביתה מטיול בשדה או ביקור בשפת הים, ועוד לפני שהספקנו לומר ‘תיזהרו על השטיח!’ כבר כל הבית מלא חול וכתמי בוץ בכל מקום, גם על השטיח. כל מי שיש לו ילדים העוברים גמילה וחיות מחמד שלא תמיד מצליחות להתאפק, במיוחד ברגעים של התרגשות, מכיר את הרגע הזה שאתם מבינים שהריח המוזר שאתם מריחים הוא…בדיוק מה שחשבתם, ודווקא על השטיח. למרות האזהרות החוזרות והנישנות, הילדים שלכם אוכלים על השטיח, שותים על השטיח, מקיאים על השטיח וגם מכינים יופי של יצירות בדבק, סליים ונצנצים על השטיח, שלא לדבר על כך שגם אתם, ההורים היקרים, לעיתים שופכים את הקפה שלכם, או את כוס היין ביום קשה במיוחד, דווקא על השטיח. אין בית בישראל שלא עבר את הרגע הזה שבו ברוב יאושכם מתגנבת למוחכם המחשבה פשוט לגלגל אותו ולהשליך אותו מהחלון, כי איך אפשר לנקות את כל זה עכשיו? אז תתפלאו, אפשר. גם כתמים קשים במיוחד ניתן להסיר באמצעות ניקוי שטיחים מקצועי מכל הסוגים, כולל ניקוי כתמי שתן מהשטיח. אז לפני שאתם זורקים שטיח טוב, תספרו עד עשר, תנשמו עמוק ותרימו טלפון למנקה שטיחים מקצועי שיגיע עד אליכם, ייקח את השטיח המלוכלכך ויחזיר אותו נקי, מבושם ונעים למגע בדיוק כפי שהיה כשעוד היה חדש.

טיפים לשמירת אורך חיי השטיח לבית עם ילדים ובעלי חיים

על מנת שבכל זאת תוכלו לשמור על אורך חיי השטיח בבית שיש בו ילדים, כלבים, חתולים או כל חיית מחמד אחרת, אספנו עבורכם מספר טיפים שיעזרו לכם להגן על השטיחים בלי לצאת מהכלים, אך תחילה חשוב שתשמרו גם על עצמכם. כאשר אתם ניגשים לניקוי השטיח, ובמיוחד כאשר אתם משתמשים בחומרי ניקוי כגון שמפו שטיחים או מסירי כתמים למיניהם, דאגו ללבוש כפפות ואף משקפי מגן למניעת חדירת החומר לעיניים או פגיעה אפשרית בעורכם. בנוסף, אם אתם סובלים מכאבי גב, צוואר, כתפיים או מפרקים, דאגו לשבת על הרצפה לצד השטיח, לא להתכופף אליו ולא להגזים בתנועות הקרצוף על מנת שלא תזיקו לעצמכם יותר משהכתם מזיק לשטיח. כמו כן, זיכרו שחומרי ניקוי רבים עלולים לגרום לאלרגיה ולגירוי לילדים ולבעלי חיים, לכן אל תאפשרו לחיות המחמד או לתינוקות שלכם לזחול על השטיח מיד לאחר שסיימתם לנקות, החומרים הללו עשויים להיות רעילים.

  1. בלי פאניקה – מיד אחרי שמתהפכת לנו כוס קפה, נשפך לנו בקבוק יין, הילד מקיא או הכלב עושה את מה שהוא חייב לעשות, אנחנו מתחלחלים ובטוחים שלעולם לא נצליח לנקות את הכתם הנורא והמסריח הזה. אז קודם כל, בלי פאניקה. גם כתמים קשים, מסריחים ומגעילים יכולים לרדת מן השטיח אם תתנו לו את הטיפול הנכון, ורצוי מהר ככל הניתן. במידה ותוכלו לעשות זאת בעצמכם, פעלו מיד וללא שהות על מנת שלא לאפשר לכתם להמשיך להספג לעומק השטיח או להתייבש, מה שיהפוך אותו לדביק וקשה יותר לניקוי, ואם לא, פנו מיד למנקה שטיחים שיגיע וייקח את השטיח לניקוי מקצועי, ויחזיר אותו היגייני ונקי לאחר חיטוי וניטרול ריחות רעים.

 

  1. עזרה ראשונה לכתמים – כדאי שתדעו להבדיל בין סוגים של כתמים שונים על מנת להעניק לכל כתם את הטיפול המיטבי והמתאים ביותר, לדוגמא, כתמי קפה או שוקו אפשר לנקות באמצעות תמיסת מים חמימים עם מעט סבון נוזלי וכף חומץ לבן. כתמי מזון שומני לעומת זאת ניתן לנקות באמצעות ממיס שומנים, אך חשוב מאד לבדוק תחילה את עמידות הצבע של השטיח לחומר החריף והמסוכן הזה. בכל מקרה של התלבטות או אם אינכם בטוחים שהשטיח שלכם מתאים לניקוי בחומרים אלו, פנו אל המומחים.

 

  1. זהירות! שיפשופים וקרצופים – למרות הרצון הרב להסיר את הכתם ולשכוח שכל זה קרה, היזהרו מאד כאשר אתם משפשפים או מקרצפים את השטיח, זה עלול לגרום לאיזור להראות שונה משאר חלקי השטיח הן בגלל דהיית הצבע והן בגלל השינוי בצורת הסיבים. לא כדאי לגרום לנזק משני לשטיח, אם הכתם חזק מאד או נספג עמוק מאד בשטיח, רצוי לפנות למומחים שישתמשו במנערת שטיחים ויבצעו שטיפה, סחיטה וייבוש השטיח באופן מקצועי

 

  1. אל תנסו להספיג את השטיח במים – לא כל שטיח יכול לעמוד בכמות גדולה של מים, לעיתים נוצר מצב של סחיפת צבע שבו הצבע יורד ונספג באיזורים הבהירים יותר של השטיח, כך שהנזק כפול ומכופל וחבל. בנוסף, שטיח ספוג במים שלא מתייבש כהלכה עלול לפתח עובש, מה שבהחלט יגרום לו נזק חמור פי כמה מן הכתם. שטיח ספוג במים יהיה כבד מאוד, ולהרימו כדי לתלות אותו עלול להיות אתגר לא פשוט. חשוב לזכור גם שאם תניחו לשטיח להתייבש בשמש, הוא עלול לדהות. במידה והשטיח בעל מידות גדולות וקשה מאד לייבשו, תנו למומחים לעשות זאת עבורכם במקצועיות ותוך שמירה מרובה על השטיח.

 

  1. שינוי מרקם הסיבים – לעיתים, עקב חשיפה למסירי כתמים שונים, סיבי השטיח עלולים לפתח מרקם קשה, דוקרני ולא נעים. יש לכך סיבות רבות וביניהם ספיגת החומר על ידי הסיב עד לשינוי המבנה והצורה שלו. במקרים אלו ניתן לשקם את השטיח על ידי שטיפת חומר הניקוי באופן מקצועי ויסודי. אם גם השטיח שלכם נפגע מנסיונות ניקוי ביתיים שלא צלחו, אל תהססו לפנות למומחים שיחזירו אותו למצבו המקורי, הרך והנעים.

 

  1. ניטרול ריחות – במקרים מצערים רבים, הכתם דווקא הצליח לרדת, אבל הריח לא. במקרים של ריחות לא נעימים הנגרמים מעובש, צואה, שתן, קיא או מאכלים בעלי ריח חזק וחריף אשר אינם עוברים באמצעים ביתיים, מומלץ מאד לפנות למומחים אשר יחטאו את השטיח וינטרלו את הריחות הרעים באמצעים מקצועיים.

 

  1. היגיינה – שתן וצואה, קיא ושאריות משקאות או מזון, גם אם הם נוקו מן השכבה העליונה של השטיח ואינם נראים עוד לעין, עלולים להזמין שפע של חיידקים, בקטריות ועובשים שונים לחגוג במקומות נסתרים בעומק השטיח. לכן במקרה ואירע מקרה מצער כגון זה, חשוב להזמין איש מקצוע שינקה את השטיח באופן מקצועי וזאת כדי לשמור על היגיינה ובריאות לכל המשפחה.

ומה קורה כאשר מדובר בשטיח מקיר אל קיר?

שטיחי קיר אל קיר מקובעים לרצפה באמצעות דבקים חזקים ולא תמיד ניתן להסירם על מנת לנקותם. במקרה כזה, רצוי מאד לפנות למומחים אשר יגיעו אל ביתכם, המשרד או המוסד שבו נמצא השטיח, וינקו אותו באופן מקצועי באמצעות מכונות קרצוף שנבנו במיוחד כדי לטפל בשטיחי קיר אל קיר. בצורה זו אפשר יהיה גם להחזיר לשטיח את המראה הנאה והמקורי שלו ללא כתמים, גם לתקן תיקונים שונים אם יש צורך וגם להעניק לו ניחוח נקי ומבושם המנטרל ריחות לא נעימים.

 

אולי יעניין אותך גם:

ניקוי שטיח משי

מדוע חשוב לבצע ניקוי עדין לשטיחי משי?

שטיחי משי נפוצים בעיקר בסין, בהודו ובארצות שנשלטו בעבר על ידי ממלכת פרס ובארצות רבות נוספות. השטיחים המרהיבים הללו לרוב יציגו דוגמאות אוריאנטליות, חיות ואלמטים הלקוחים מן הטבע בצבעים ובסגנונות מזרחיים אופייניים.  המשי מיוצר מסיבים טבעיים שמקורם

מנערת לניקוי שטיחים - מבריק

מדוע מנערת שטיחים חשובה לתהליך ניקוי השטיח שלכם?

זקוקים לנקיון יסודי של השטיח? תנו למומחים לעשות לכם את כל העבודה המלוכלכת. באמצעות מכשור מתקדם ומכונות בטכנולוגיה מתקדמת ניתן לנקות גם את השטיחים הבעייתיים ביותר ובעלי הכתמים הקשים ביותר לאחר הצפה או נזקים אחרים. לאחר הניקוי

ניקוי ספות, ניקוי שטיחים וניקוי ריפודים בכל הארץ | חברת מבריק - לוגו

לקבלת הצעת מחיר:

פוסטים אחרונים

הודיה סמט
הודיה סמט
11:58 02 Jan 22
אני חייבת לשתף על החוויה הנפלאה שקיבלתי מצוות "מבריק", כי זו לא פעם ראשונה שאני מזמינה ניקוי ספות יחד עם ניקוי השטיחים, אפילו פעמיים בשנה, ותמיד הלכתי על הזול, לא הבנתי שיש ניקיון מקצועי - ויש ניקיון מ-ק-צ-ו-ע-י!! רק היום הבנתי כמה הזול עולה ביוקר!!! וכמה זמן ישבתי על הלכלוך שנדחס עמוק-עמוק אל תוך הספה... עכשיו, הספות שלי חזרו, לראשונה, לצבע המקורי שלהן!! השטיחים והבית כולו מריחים כמו ספא נורווגי ✨✨ נו, אז עלה לי 100 שקל יותר מהבחור שראיתי בפייסבוק, אבל!! תקשיבו - זה היה שווה כל שקל!! וברור לי שפעם הבאה אני מזמינה רק את רון ממבריק. ממליצה לכולם.
Yoram Kosover
Yoram Kosover
09:36 04 Nov 21
ניקוי ספות עור
Raz Gefen
Raz Gefen
13:21 05 May 21
מקצועיים, אמינים, זריזים ונוחים.מומלץ בחום ❤️
אפי נגל
אפי נגל
10:53 23 Apr 20
מענה מהיר, פשטות בתהליך ההזמנה והתשלום, הגעה בזמן,עבודה יפה, מקצועית ואיכותית, קבלה מייד בגמר העבודה.
Mike Bikov
Mike Bikov
15:17 28 Jan 20
שירות ברמה גבוהה מהרגע להרגע. מחירים נוחים ונפתרה בעיית הכתמים במיטה שיש לנו. מומלץ בחום, הזהרו מחאפרים בשוק שמציעים מחירים זולים...
לקריאת כל הביקורות
js_loader
דילוג לתוכן