ניקוי ספות, ניקוי שטיחים וניקוי ריפודים בכל הארץ | חברת מבריק - לוגו

ניקוי ספות באשקלון

איך להסיר כתמים מהספות? ניקוי ספות באשקלון.

ניקוי ספת שזלונג מבד, ניקוי ספות באשקלון - לפני ואחרי | מבריק 055-6868635

ניקוי ספות באשקלון, או בכל מקום בארץ, עלול להתברר כעניין מעט מתסכל. אתם מנסים להסיר את הכתמים, אבל הם לא ממש יורדים. כדי לעזור לכם, ריכזנו כמה טיפים יעילים שעזרו לכם להסיר את הכתמים מהספות.

זה לא נעים לראות כתמים

ספה עם כתם היא מחזה לא נעים, והיא הרבה פחות מזמינה לשבת עליה. אפשר כמובן לכסות את הספה בכיסוי בד שיסתיר את הכתמים, אבל כל מי שניסה להשתמש בכיסוי כזה יודע כמה הוא לא נוח, ואף מכער את הספה.

כדי שלא תצטרכו להשתמש בכיסוי כזה להלן כמה עצות לניקוי כתמים מהספות.

כתמי דם

פצע שנפתח או שהפתיע עלולים לגרום לכתמי דם על הספה. כדי להיפטר מהכתם התחילו בספיגת הדם באמצעות נייר סופג או מטלית יבשה. אחר כך ערבבו יחד כוס מים חמים, 2-3 כפות חומץ לבן וכן 2-3 כפות סבון כלים. כעת, באמצעות מטלית נקייה או מברשת ייעודית נקו בעדינות וביסודיות את אזור הכתם. לעתים הניקוי הזה לא יספיק, אז תשתמשו גם באמוניה, אך שימו לב שאתם מנסים את החומר באזור נסתר כדי לוודא שהוא לא משאיר סימן.

כתמי שומן ושמן

לא חסרים דברים שיגרמו לכתמי שומן ושמן, אבל איך נפטרים מהכתמים הללו? ערבבו כוס מים חמימים וכף נוזל לשטיפת כלים יחד, ושפשפו את הכתם באמצעות מטלית רכה. לאחר מכן תוכלו לייבש את אזור הכתם באמצעות נייר סופג ומייבש שיער.

כתמי שתן

ניקוי ספת בד או ספת עור שספגה שתן של ילדים או של חיות מחמד יהיה לא פשוט. הריח של הספה אחרי מפגע כזה יהיה לא נעים בכלל, וכדאי לטפל בו במהירות האפשרית. דבר ראשון עליכם לייבש את האזור הרטוב ולספוג את הנוזל. שימו לב, אפשר להפעיל לחץ מתון כדי למשוך החוצה את הנוזלים, אבל חשוב לא לשפשף. אחרי הייבוש ערבבו כוס מים חמימים עם חומץ לבן ונוזל ניקוי עדין והניחו על הכתם. כעת שפשפו בתנועות עדינות עד לכיסוי מלא. השאירו את החומר 2 – 3 דקות, ואחר כך נגבו את אזור הכתם.

ניקוי ספות באשקלון בצורה מקצועית

הטיפים האלה יהיו יעילים כאשר תנקו מיד אחרי היווצרות הכתם, אולם אם לא תמהרו אתם עלולים למצוא עצמכם עם כתם קשוח שלא יורד. במקרים אלה כדאי שתשכרו את שירותיה של חברת ניקוי ספות באשקלון, חברה כזו תשתמש בציוד מיוחד כדי להסיר את הכתמים בצורה מלאה.

חברת מבריק בעלת ניסיון עשיר בזיהוי סוג הבד והתאמת חומרי הניקוי המתאימים לספה שלך
שירות מיידי לניקוי ספות מבד ועור – בפריסה ארצית!
ניקוי ספות, ניקוי שטיחים וניקוי ריפודים בכל הארץ | חברת מבריק - לוגו

לקבלת הצעת מחיר 
מילאו את הפרטים ונחזור אליכם מייד:

הודיה סמט
הודיה סמט
11:58 02 Jan 22
אני חייבת לשתף על החוויה הנפלאה שקיבלתי מצוות "מבריק", כי זו לא פעם ראשונה שאני מזמינה ניקוי ספות יחד עם ניקוי השטיחים, אפילו פעמיים בשנה, ותמיד הלכתי על הזול, לא הבנתי שיש ניקיון מקצועי - ויש ניקיון מ-ק-צ-ו-ע-י!! רק היום הבנתי כמה הזול עולה ביוקר!!! וכמה זמן ישבתי על הלכלוך שנדחס עמוק-עמוק אל תוך הספה... עכשיו, הספות שלי חזרו, לראשונה, לצבע המקורי שלהן!! השטיחים והבית כולו מריחים כמו ספא נורווגי ✨✨ נו, אז עלה לי 100 שקל יותר מהבחור שראיתי בפייסבוק, אבל!! תקשיבו - זה היה שווה כל שקל!! וברור לי שפעם הבאה אני מזמינה רק את רון ממבריק. ממליצה לכולם.
Yoram Kosover
Yoram Kosover
09:36 04 Nov 21
ניקוי ספות עור
Raz Gefen
Raz Gefen
13:21 05 May 21
מקצועיים, אמינים, זריזים ונוחים.מומלץ בחום ❤️
אפי נגל
אפי נגל
10:53 23 Apr 20
מענה מהיר, פשטות בתהליך ההזמנה והתשלום, הגעה בזמן,עבודה יפה, מקצועית ואיכותית, קבלה מייד בגמר העבודה.
Mike Bikov
Mike Bikov
15:17 28 Jan 20
שירות ברמה גבוהה מהרגע להרגע. מחירים נוחים ונפתרה בעיית הכתמים במיטה שיש לנו. מומלץ בחום, הזהרו מחאפרים בשוק שמציעים מחירים זולים...
לקריאת כל הביקורות
js_loader
דילוג לתוכן