ניקוי ספות, ניקוי שטיחים וניקוי ריפודים בכל הארץ | חברת מבריק - לוגו

על החשיבות שבניקיון משרדים

החשיבות שבניקיון משרדים - Carpet Cleaning | מבריק

החשיבות שבניקיון משרדים - Carpet Cleaning | מבריק

מי מאיתנו לא אוהב להגיע בבוקר למשרד נקי? העבודה במשרד היא הרי חלק בלתי נפרד מחיינו ולכן שמירה על הניקיון בו חשובה ליצירה של סביבת עבודה נעימה והכרחית לאפקטיביות ולתפוקה של העובדים. מעבר לכך, מקום עבודה נקי משדר גם ללקוחות שכמו שהעסק מקפיד על חזות נקיה, כך גם היחס שלו אליהם, מוקפד ומכבד.

שירות ניקיון למשרדים היה מאז ומתמיד תחום פעיל ומהותי שחברות ניקיון רבות הכניסו כחלק מהשירותים שהן מספקות. בנוסף לכך, על מנת לשמור על תחרות, המגמה של חברות הניקיון כיום היא לנסות ולאגד כמה שיותר שירותים תחת קורת גג אחת, כך שכעת הן לא רק מספקות ניקיון פר אקסלנס, אלא גם ניקוי שטיחים, ניקוי ספות ניקוי ציי רכב ואפילו ניקוי חלונות.

למה חשוב להעסיק חברת ניקיון לניקוי המשרד?

ניקיון משרד משרת מספר צרכים והוא חשוב מכמה סיבות:

  • בראש ובראשונה, משרדים הם חללים שיש בהם תנועה רבה. בדרך כלל עוברים בהם עובדים או לקוחות בכל שעות הפעילות, ולכן, באופן טבעי, כמות הלכלוך בהם רבה יותר;
  • כך גם המצב בחדרי השירותים שנעשה בהם שימוש רב;
  • פינוי האשפה במשרדים הוא מוגבר, לעיתים גם מספר פעמים ביום, תלוי בגודל הפח;
  • במשרדים יש ציוד רב, בעיקר של מחשבים וכבלים הנלווים אליהם. לכן יש להישמר בעת הניקיון ולהקפיד על שימוש זהיר במים וחברות ניקיון יודעות בדיוק כיצד לנהוג במקרים אלו;
  • לעיתים יש קושי בניקיון החלונות, הן מפאת גודלם ו / או מפאת גובהם. גם תחום זה מכוסה על ידי חברות הניקיון;
  • ולסיום, לרוב ניקיון המשרד לא יתבצע בשעות הפעילות שלו, אלא בשעות הערב או הצהריים, שאז הכל שקט יותר.

רווחת העובדים

כאשר שימור רווחת העובדים במשרד מקבל חשיבות עליונה בשוק העבודה הדינאמי והמשתנה של  היום,ניקיון המשרד הוא הבסיס והסטאנדרט.

משרד לא נקי הוא דבר בולט לעין. וכל עובד, אפילו החדש מבינהם ישים לב לעניין. משרד לא נקי עלול לאותת לעובדים על ארגון פנימי לא אידיאלי וזה יכול להוביל לספקות בכושר הניהול וארגון של המשרד ושל העסק. אומנם אין זה אומר שמשרד מלוכלך יוביל ישירות לנטישת העובדים, הוא לחלוטין יכול להיכנס לרשימת הסיבות לנטישת מקום עבודה. לרוב לעובד לא יהיה נעים להגיד שהוא סובל מהלכלוך השורר במשרד ולכן כדי לא להיכנס לפינה הזאת , הטיפ המרכזי הוא לשמור על משרד נקי על בסיס שבועי ככה להמנע מהבעיות שעלולות לחלחל למורל העובדים בעסק.

ניקיון שטיחים מקיר לקיר

משרדים רבים רוכשים שטיחים מקיר לקיר. לרכישה של שטיחים כאלו יש יתרונות לא מעטים. הם  משלימים את מראה המשרד, ההליכה עליהם נעימה ובטיחותית, הם סופגים רעשים וכתמים, קלים לניקוי, מסתירים פגמים ברצפה, ובאופן כללי, יוצרים אווירת נינוחות במשרד. שטיח נכון יכול למתן משרדים עמוסים ולהחיות משרדים משעממים בעיצובם.

אולם, כמו כל פריט, גם על השטיחים יש לשמור ונדרש לתחזק אותם באופן קבוע. ניקוי שטיחים מקיר לקיר עלול להראות קשה כי להבדיל משטיחים רגילים, את השטיחים מקיר לקיר לא ניתן לנייד ולנקות מחוץ למשרד ולכן הניקיון צריך להתבצע במקום עצמו. חברות ניקיון רבות מספקות שירות ייעודי לטיפול בכתמים, באבק ובלכלוך שנצברים בין ובתוך סיבי השטיחים, ועושות זאת בעזרת ציוד מתקדם כמו שואב אבק עוצמתי שמנקה אותם, תכשירי ניקוי ומכונות מיוחדות המשתמשות בהתזת מים בשילוב עם חומרי ניקיון.

ניקיון ספות וריהוט משרדי נוסף

בשנים האחרונות הפך תחום ניקוי הספות לפופולרי מאוד, ואין זה פלא. בכל זאת מדובר בחיסכון אדיר כאשר במקום לרכוש ספה חדשה, ניתן לבצע ניקיון שלה במחיר אטרקטיבי בהרבה,במיוחד כשמדובר על ניקוי ספות עור היקרות משמעותית מספות בד סטנדרטיות. על ניקיון הספות אחראיות בדרך כלל חברות הניקיון שיודעות בדיוק כיצד לטפל בכל סוג בד ומגיעות עם ציוד מתאים.

גם הכיסאות המשרדיים ופינות הישיבה נוטים להתלכלך בקלות בשל הישיבה היום יומית עליהם, האכילה בסביבתם והאבק שמצטבר עליהם באופן טבעי. על מנת לנקות כיסא משרדי יש לשאוב אותו תחילה ולאחר מכן לקרצף עם סבון ומטלית או סקוצ’ ולנגב. אם הכיסאות שלכם מעור מוטב להשתמש בקיטור, פתרון שחברת הניקיון תוכל לספק, ובכל מקרה, סביר להניח שעל מנת לתת מענה מקצועי, החברה תיקח אליה או תביא עימה ציוד ייעודי לניקיון הכיסאות.

אנו בחברת מבריק מספקים שירות לניקוי ריפודים, כמו למשל ספות, מזרנים ומושבים לרכב. אנו מגיעים אליכם למשרד עם ציוד מקצועי ייעודי ומבצעים אצלכם את העבודה, מתוך רצון להעניק לכם את השירות הטוב בותר. אנו מתחייבים לשירות יסודי, מהימן ואדיב במחירים נוחים. נשמח לשמוע מכם.

 

אולי יעניין אותך גם:

מנערת לניקוי שטיחים - מבריק

מדוע מנערת שטיחים חשובה לתהליך ניקוי השטיח שלכם?

זקוקים לנקיון יסודי של השטיח? תנו למומחים לעשות לכם את כל העבודה המלוכלכת. באמצעות מכשור מתקדם ומכונות בטכנולוגיה מתקדמת ניתן לנקות גם את השטיחים הבעייתיים ביותר ובעלי הכתמים הקשים ביותר לאחר הצפה או נזקים אחרים. לאחר הניקוי

ניקוי שטיח לבן לפסח

ניקוי שטיחים עמוק לפסח – כך נפטרים מהחמץ

בכל שנה מגיעה עלינו לטובה תקופת נקיונות האביב והכנת הבית לקראת חג הפסח. אך בעוד שניתן לשטוף ולרחוץ משטחים שונים בקלות רבה כמו למשל את הרצפות או את השיש במטבח, השטיחים הינם אתגר לא פשוט.  כולנו זוכרים

ניקוי ספות, ניקוי שטיחים וניקוי ריפודים בכל הארץ | חברת מבריק - לוגו

לקבלת הצעת מחיר:

פוסטים אחרונים

הודיה סמט
הודיה סמט
11:58 02 Jan 22
אני חייבת לשתף על החוויה הנפלאה שקיבלתי מצוות "מבריק", כי זו לא פעם ראשונה שאני מזמינה ניקוי ספות יחד עם ניקוי השטיחים, אפילו פעמיים בשנה, ותמיד הלכתי על הזול, לא הבנתי שיש ניקיון מקצועי - ויש ניקיון מ-ק-צ-ו-ע-י!! רק היום הבנתי כמה הזול עולה ביוקר!!! וכמה זמן ישבתי על הלכלוך שנדחס עמוק-עמוק אל תוך הספה... עכשיו, הספות שלי חזרו, לראשונה, לצבע המקורי שלהן!! השטיחים והבית כולו מריחים כמו ספא נורווגי ✨✨ נו, אז עלה לי 100 שקל יותר מהבחור שראיתי בפייסבוק, אבל!! תקשיבו - זה היה שווה כל שקל!! וברור לי שפעם הבאה אני מזמינה רק את רון ממבריק. ממליצה לכולם.
Yoram Kosover
Yoram Kosover
09:36 04 Nov 21
ניקוי ספות עור
Raz Gefen
Raz Gefen
13:21 05 May 21
מקצועיים, אמינים, זריזים ונוחים.מומלץ בחום ❤️
אפי נגל
אפי נגל
10:53 23 Apr 20
מענה מהיר, פשטות בתהליך ההזמנה והתשלום, הגעה בזמן,עבודה יפה, מקצועית ואיכותית, קבלה מייד בגמר העבודה.
Mike Bikov
Mike Bikov
15:17 28 Jan 20
שירות ברמה גבוהה מהרגע להרגע. מחירים נוחים ונפתרה בעיית הכתמים במיטה שיש לנו. מומלץ בחום, הזהרו מחאפרים בשוק שמציעים מחירים זולים...
לקריאת כל הביקורות
js_loader
דילוג לתוכן