ניקוי ספות, ניקוי שטיחים וניקוי ריפודים בכל הארץ | חברת מבריק - לוגו

מבריק – שירותי ניקוי ספות, מזרונים, שטיחים וריפודי רכב בדרום – שירות בבית הלקוח, בפריסה ארצית. טלפון: 08-376-0881

מבריק - ניקוי ספות, שטיחים, מזרונים, וריפודים לרכב | 055-6868635 Mavrik.co.il-Logo

ניקוי ספות, שטיחים וריפודים בדרום הארץ

ניקוי ספות בישובי צפון הנגב, עוטף עזה, באר שבע ודרום הארץ

עבודה יסודית בבית העסק, במשרד או בבית הלקוח, תוך שימוש בחומרי ניקוי איכותיים וציוד מקצועי ויעיל המעניק לבדים חיים חדשים – באחריות מלאה!

לקבלת הצעה מיידית:

ניקוי ספות יסודי ומקצועי בביתך

המעניק תחושת רעננות וניקיון בבית או במשרד!

מדוע לקנות ספות חדשות אם אפשר לחדש, לנקות ולרענן את הספות הקיימות!

חברת מבריק בעלת ניסיון עשיר בזיהוי סוג הבד והתאמת חומרי הניקוי המתאימים לספה שלך 

שירות מיידי לניקוי ספות מבד ועור – בפריסה ארצית!

לקוחותינו מעדכנים:

איך שומרים על ספות מבד, ומדוע כדאי להזמין ניקוי ספות בדרום לפחות פעם בשנה?

הסלון הוא מרכז הבית, ואתם רוצים שהוא יראה הכי טוב שאפשר. לא משנה אם יש לכם ספות בד או עור, אתם רוצים שהן יהיו נקיות, כל הזמן. 

הצוות המקצועי של מבריק מסביר לכם על ניקוי ספות מבד ומספק לכם 4 טיפים שיעזרו לכם לשמור על הספות נקיות ויפות, כך שתוכלו להכניס אורחים לסלון בלי לחשוב פעמיים.

כלל מספר 1: על כלבים וחיות אחרות

אנחנו מבינים שאתם אוהבים את הכלב שלכם ורוצים להתכרבל אתו, אבל עדיף שתעשו את זה על הרצפה. הם מנשירים שיער, מכניסים הביתה בוץ, מזילים ריר ובקיצור ילכלכו את הספות שלכם. זה נכון בעיקר כשמדברים על ניקוי ספת בד, אבל גם ספות עור עלולות להינזק מחיות המחמד, לכן כדאי ללמד אותן שעל הספה אסור לעלות.

כלל מספר 2: אף אחד לא אוכל על הספה

על חיות המחמד אפשר לאסור עליה על הספה, אבל על שאר בני הבית זה לא ממש יעבוד (למרות שזה יכול להיות דווקא רעיון לא רע כדי לשמור על הספה). מה שאתם כן יכולים לעשות זה לאסור, על הילדים ועל המבוגרים, לאכול על הספות. פירורים, מאכלים שומניים וגם שתייה – כדאי להימנע מכל אכילה ושתיה על גבי הספה, היות וכתמים שמנוניים מספות בד אינן יורדות בקלות.

כלל מספר 3: לנקות מיד

הכלל הקודם הוא כלל נוקשה למדי עליו מקפידים רק בבתים מאוד קשוחים. ברוב הבתים, אוכלים פה ושם על הספה, והמינימום הוא קפה או עוגה. אנחנו מבינים את הקושי להימנע מאכילה ושתייה על הספה, והעצה שלנו היא שאם קרה ומישהו אכל על הספה וזו התלכלכה – נקו אותה מיד. בעיקר כשמדובר בספות מבד, אל תדחו למחר או אפילו לאחר כך, קחו מגבון או מטלית לחה ונקו את הספה בעדינות כדי שהכתם לא יישאר.

כלל מספר 4: ניקיון תקופתי

הקפדה על הכללים האלה עשויה למנוע כתמים, אולם היא לא תשמור על הספות נקיות לחלוטין. עם השנים צבע הספות דוהה, ונוצרים כתמים שונים מסיבות מגוונות, בעיקר באזור באר שבע ודרומה בו נושבות רוחות חול מהנגב, ניקוי ספות בדרום הוא מומלץ, וכדי לשמור על הספות נקיות ורעננות לאורך שנים רבות חשוב שתזמינו שירות ניקוי ספות מקצועי אחת לתקופה.

ניקוי ספות בבאר שבע ואיזור הדרום ע”י חברה מקצועית – לפחות פעם בשנה

פנייה אל חברת ניקיון מקצועית ללא ספק יהיה בגדר דבר אשר יצדיק את ההוצאה הכספית שלכם. הרי בדרך זו תוכלו להיות רגועים לחלוטין בכל הנוגע לתוצאות הסופיות אשר יתנו מראה מבריק ויגרמו לכם להרגיש שבעי רצון ובצורה יוצאת דופן. לפיכך יהיה חשוב שתוודאו כי אתם לא מהססים לבחון את עלויות שירותי הניקיון שמוצעים על ידי החברות הללו. בדרך זו כל אחד מכם יוכל למצוא בדיוק את שהוא רוצה בעצם.

בוחרים באופציית ניקוי כתמים מוכחת

כדי להיות בטוחים לקבל תמורה מלאה להשקעה הכספית שלכם יהיה מומלץ לכל אחד מכם לוודא כי הוא בוחר באופציה של ניקוי כתמים אשר יבוצע בעזרת מכונות הזרקה ויניקה, כיאה בתחום ניקוי ספות בכלל ובאיזור באר שבע והדרום, בפרט. בדרך זו יהיה ניתן להשיג תוצאות מאוד מרשימות אשר יבטיחו את שביעות רצונו של כל אחד ואחד מכם. כמו כן, שימו לב כי הדבר יביא עמו לא מעט יתרונות שונים אשר יבטיחו את שביעות רצונכם וזאת בכל הנוגע למחיר אשר תתבקשו לשלם או מהירות ביצוע הניקיון.

ההמלצה שלנו היא להזמין אותנו לניקוי יסודי לספות שלכם פעם בשנה. במהלך הניקוי יוצא האבק החבוי בספה, יטופלו כתמים באמצעות חומרי ניקוי ידידותיים לסביבה (אנזימים), ואתם תישארו עם ספה נקייה לאורך שנים.

המחירון שלנו  (המחירים שלנו כוללים מע”מ)

*מינימום להזמנת שירות בבית הלקוח 400 ש”ח

דילוג לתוכן