ניקוי ספות, ניקוי שטיחים וניקוי ריפודים בכל הארץ | חברת מבריק - לוגו

ניקוי ספות בבאר שבע והסביבה

ניקוי ספות באר שבע ודרום הארץ - מבריק

אנחנו מתקרבים לחג הפסח ולעונת האביב וזה אומר הרבה דברים אבל בעיקר אומר- ניקיונות! זה לא סוד שזו העונה שבה רוב האנשים עוברים דירה, משפצים ומחדשים ובעיקר מנקים את הבית בשביל פסח במיוחד או כבר מנצלים את ההזדמנות לניקיון כללי של הבית. וזה כולל ניקוי שטיחים, ניקוי ספות והברקה של כל רהיטי הבית.

ניקוי ספות – כבר לא משימה לא אפשרית:

בעבר ניקוי ספות וגם ניקוי שטיחים היה נחשב למשימה כמעט בלתי אפשרית. כזו שמחייבת אתכם לקחת את הספה או את השטיח לניקוי יבש או לנסות ולנקות אותם בעצמכם עם חומרי ניקוי שקניתם בסופר והבטיחו לכם שהספה תיראה כמו חדשה אבל בפועל… בפועל התוצאה יותר גרועה מהמצב בו התחלתם. ואז נכנסו לשוק אנשי מקצוע למיניהם שהציעו ניקוי ספות בבית וזה נראה כפתרון מעולה בעיקר למי שגר בפריפריה ואין לו הרבה אפשרויות כמו לדוגמא מי שחיפש ניקוי ספות באר שבע והסביבה. אז מה הבעיה? למצוא את איש המקצוע הנכון שמתאים למשימה ולא מישהו שלא יבצע את הניקוי של הספה כמו שצריך או שאפילו יגרום לנזק- גם זה יכול לקרות לצערנו…

איך בוחרים חברה לניקוי ספות בבאר שבע והסביבה?

זה לא באמת משנה אם אתם גרים בבאר שבע או בכל אחד מהמושבים בסביבה ואפילו בעיר אחרת לגמרי, ישנם כמה דברים שאתם חייבים לוודא לפני שתאם מזמינם אליכם חברה לניקוי ספות (וניקוי שטיחים ומזרונים גם)

  1. בקשו המלצות ממי שהשתמש בשירותי החברה- נכון, יש הרבה המלצות וגם דיס המלצות ברשת אבל הכי חשוב לקבל המלצה ממישהו שאתם מכירים וסומכים עליו שהשתמש בשירותי אותה חברה ויכול להמליץ לכם. תשאלו על המחיר, על רמת השירות ועל טיב העבודה.
  2. לאחר שקיבלתם המלצה על חברה אחת או יותר בצעו השוואה ביניהן בשירותים שהן מספקות וגם בטווח המחירים שהן מציעות. שיחה טלפונית אחת יכולה לפתור לכם את ההתלבטות על ידי הזמינות של אותה חברה וגם השירות שיעניקו לכם.
  3. צלמו את הספה שלכם ושלחו מראש לאיש המקצוע בכדי שיראה את סוג הבד את צורת הספה ואם יש כתמים. מראש תוכלו לדעת אם ניתן לנקות את הספה ועד איזו רמה בכדי שלא תתאכזבו כשהם יגיעו ויגלו שלא ניתן לנקות את הספה כמו שצריך.
  4. וודאו עם אילו חומרי ניקיון החברה עובדת, אם הם חומרים איכותיים שטובים לסביבה, אם הם לא מסוכנים. כמו כן וודאו עם אילו מכונות הם עובדים, אילו אישורים יש להם בקשו תעודת מקצוע ותעודת אחריות- אל תתביישו.

לחיי ספה חדשה, בבאר שבע והסביבה – אבל לא רק!

אולי יעניין אותך גם:

ניקוי שטיח עגול גדול צבעוני, שטיח בקניון

ניקוי שטיחים אחרי הצפה וטיפול בנזקי מים

הצפות מכל סוג יכולות להיות דבר מתסכל מאוד, אבל הן יכולות להיות בעייתיות עוד יותר כאשר הן פוגעות בתשתיות של הנכס וברכוש שלכם. הקורבנות הראשונים של הצפות נוטים להיות הפריטים שקרובים יותר לרצפה כמו שטיחים. הם בין

מבריק ניקוי ספות בד שטיחים ומזרונים | ניקיון חורף

5 טיפים לניקיון חורף מוצלח

עם הגעתו של החורף הקר, הגשמים והרעמים מגיע גם החיידקים והשפעת. ואם עד כה הקפדתם על ניקיון כללי של הבית, החורף כדאי שתשקיעו יותר! החורף מביא עמו הרבה מחלות ונגיפים, והחשיבות של שמירה על הניקיון בבית חשובה

ניקוי ספות, ניקוי שטיחים וניקוי ריפודים בכל הארץ | חברת מבריק - לוגו

לקבלת הצעת מחיר:

פוסטים אחרונים

הודיה סמט
הודיה סמט
11:58 02 Jan 22
אני חייבת לשתף על החוויה הנפלאה שקיבלתי מצוות "מבריק", כי זו לא פעם ראשונה שאני מזמינה ניקוי ספות יחד עם ניקוי השטיחים, אפילו פעמיים בשנה, ותמיד הלכתי על הזול, לא הבנתי שיש ניקיון מקצועי - ויש ניקיון מ-ק-צ-ו-ע-י!! רק היום הבנתי כמה הזול עולה ביוקר!!! וכמה זמן ישבתי על הלכלוך שנדחס עמוק-עמוק אל תוך הספה... עכשיו, הספות שלי חזרו, לראשונה, לצבע המקורי שלהן!! השטיחים והבית כולו מריחים כמו ספא נורווגי ✨✨ נו, אז עלה לי 100 שקל יותר מהבחור שראיתי בפייסבוק, אבל!! תקשיבו - זה היה שווה כל שקל!! וברור לי שפעם הבאה אני מזמינה רק את רון ממבריק. ממליצה לכולם.
Yoram Kosover
Yoram Kosover
09:36 04 Nov 21
ניקוי ספות עור
Raz Gefen
Raz Gefen
13:21 05 May 21
מקצועיים, אמינים, זריזים ונוחים.מומלץ בחום ❤️
אפי נגל
אפי נגל
10:53 23 Apr 20
מענה מהיר, פשטות בתהליך ההזמנה והתשלום, הגעה בזמן,עבודה יפה, מקצועית ואיכותית, קבלה מייד בגמר העבודה.
Mike Bikov
Mike Bikov
15:17 28 Jan 20
שירות ברמה גבוהה מהרגע להרגע. מחירים נוחים ונפתרה בעיית הכתמים במיטה שיש לנו. מומלץ בחום, הזהרו מחאפרים בשוק שמציעים מחירים זולים...
לקריאת כל הביקורות
js_loader
דילוג לתוכן