ניקוי ספות, ניקוי שטיחים וניקוי ריפודים בכל הארץ | חברת מבריק - לוגו

בין הספות לעציצים – כך תשמרו על בית נקי

עציצים מלאכותיים בין ספות נקיות | מבריק (1)

לקראת פסח כולם משתגעים פתאום, כמויות חומרי הניקוי שקונים עולה ועולה ולא נדיר למצוא אנשים תלויים מחוץ לחלונות שוטפים את התריסים. יותר מהכל בחודש שקודם לחג האביב כולם עוסקים בעיקר בניקיונות וקרצוף רציני של הבית. נכון, זו הזדמנות נהדרת לנקות היטב איפה שאתם לא מנקים בדרך כלל, להיפטר מדברים ישנים ובלויים ולחדש בדברים חדשים ואיכותיים – אבל אם במהלך השנה שמרתם על בית נקי, עבודת הניקיון הזו לפני החג תהיה גם היא קלה יותר ומהירה יותר.

דברים שאפשר לעשות ביום יום בכדי לשמור על בית נקי:

גם אם יש לכם ילדים קטנים או גדולים, גם אם יש לכם חיית מחמד או יותר מאחת וגם אם אתם פשוט לא כאלה שאוהבים לנקות ולסדר כל הזמן, יש כמה דברים שאפשר לעשות ביום יום או פעם בכמה זמן בכדי לשמור על בית נקי ומסודר.

  1. תדאגו לנקות את השטיחים – אם יש לכם שטיחים כדאי שהם יהיו נקיים. שטיחים צוברים אבק ולכלכוך ולכן חשוב לשאוב אותם לפחות פעם בשבוע, וכל חצי שנה להפוך אותם ליום שלם לאוורר בחוץ בשמש, לנקות היטב במקום שהם מונחים ולשאוב אותם. כמו כן הקפידו לנקות אותם עם חומרי ניקוי מתאימים. תמיד תוכלו לשלוח את השטיח לניקוי שטיחים מקצועי באמצעות חברת מבריק
  2. תשמרו על הרהיטים שלכם – אם יש לכם רהיטים מעור או מבד מעץ או מפלסטיק- לכל סוג של חומר יש הוראות ברורות איך לשמור עליו לאורך זמן ואיך לנקות אותו במידת הצורך. תדאגו לשמור על ההוראות וכך תשמרו על הרהיטים שלכם לאורך זמן. לחילופין הקפידו להזמין ניקוי ספות מקצועי לפחות אחת לשנה.
  3. כמה שפחות פיצ’פקעס וכמה שיותר מקומות אחסון סגורים – במקום סל פתוח עם צעצועים, במקום מדפים ועלים מונחים פסלים ספרים ותמונות- צמצמו את מה שבחוץ למינימאלי שצריך ואת כל השאר אחסנו במגירות, ארונות, שידות ומקומות סגורים שנועדו לאחסון.
  4. עציצים מלאכותיים – אם אתם לא אוהבים לנקות ולסדר סביר להניח שגם לטפל בעציצים זה לא הדבר האהוב עליכם. ועציצים הם אמנם דרך נהדרת להכניס שמחה הביתה אבל הם גם עושים לא מעט לכלוך. עציצים מלאכותיים הם פתרון מעולה – העלים שלהם לא נושרים, האדמה שלהם לא מלכלכת, הם לא מושכים אליהם חרקים ואין צורך להשקות ולגלות מים נוזלים מסביב לאחר מכן.
  5. תדאגו לשואב – אתם לא חייבים לשטוף כל יום אבל תדאגו לשאוב היטב את השטיחים, הספות, הוילונות, את הרצפה ומסביב בכדי למנוע הצטברות של אבק. 
  6. אל תחכו שיהיה כתם – אם נפל או נשפך, תנקו כמה שיותר מהר עם מוצרי ואביזרי ניקוי מתאימים בכדי שלא יישאר כתם. 

אולי יעניין אותך גם:

ניקוי שטיח עגול גדול צבעוני, שטיח בקניון

ניקוי שטיחים אחרי הצפה וטיפול בנזקי מים

הצפות מכל סוג יכולות להיות דבר מתסכל מאוד, אבל הן יכולות להיות בעייתיות עוד יותר כאשר הן פוגעות בתשתיות של הנכס וברכוש שלכם. הקורבנות הראשונים של הצפות נוטים להיות הפריטים שקרובים יותר לרצפה כמו שטיחים. הם בין

מבריק ניקוי ספות בד שטיחים ומזרונים | ניקיון חורף

5 טיפים לניקיון חורף מוצלח

עם הגעתו של החורף הקר, הגשמים והרעמים מגיע גם החיידקים והשפעת. ואם עד כה הקפדתם על ניקיון כללי של הבית, החורף כדאי שתשקיעו יותר! החורף מביא עמו הרבה מחלות ונגיפים, והחשיבות של שמירה על הניקיון בבית חשובה

ניקוי ספות, ניקוי שטיחים וניקוי ריפודים בכל הארץ | חברת מבריק - לוגו

לקבלת הצעת מחיר:

פוסטים אחרונים

הודיה סמט
הודיה סמט
11:58 02 Jan 22
אני חייבת לשתף על החוויה הנפלאה שקיבלתי מצוות "מבריק", כי זו לא פעם ראשונה שאני מזמינה ניקוי ספות יחד עם ניקוי השטיחים, אפילו פעמיים בשנה, ותמיד הלכתי על הזול, לא הבנתי שיש ניקיון מקצועי - ויש ניקיון מ-ק-צ-ו-ע-י!! רק היום הבנתי כמה הזול עולה ביוקר!!! וכמה זמן ישבתי על הלכלוך שנדחס עמוק-עמוק אל תוך הספה... עכשיו, הספות שלי חזרו, לראשונה, לצבע המקורי שלהן!! השטיחים והבית כולו מריחים כמו ספא נורווגי ✨✨ נו, אז עלה לי 100 שקל יותר מהבחור שראיתי בפייסבוק, אבל!! תקשיבו - זה היה שווה כל שקל!! וברור לי שפעם הבאה אני מזמינה רק את רון ממבריק. ממליצה לכולם.
Yoram Kosover
Yoram Kosover
09:36 04 Nov 21
ניקוי ספות עור
Raz Gefen
Raz Gefen
13:21 05 May 21
מקצועיים, אמינים, זריזים ונוחים.מומלץ בחום ❤️
אפי נגל
אפי נגל
10:53 23 Apr 20
מענה מהיר, פשטות בתהליך ההזמנה והתשלום, הגעה בזמן,עבודה יפה, מקצועית ואיכותית, קבלה מייד בגמר העבודה.
Mike Bikov
Mike Bikov
15:17 28 Jan 20
שירות ברמה גבוהה מהרגע להרגע. מחירים נוחים ונפתרה בעיית הכתמים במיטה שיש לנו. מומלץ בחום, הזהרו מחאפרים בשוק שמציעים מחירים זולים...
לקריאת כל הביקורות
js_loader
דילוג לתוכן