ניקוי ספות, ניקוי שטיחים וניקוי ריפודים בכל הארץ | חברת מבריק - לוגו

איך לבחור חברת ניקיון בלי לחשוש?

ניקוי מקצועי של ספות שטיחים ומזרונים - מבריק

כאשר מגיע הצורך להיעזר בשירותיה של חברת ניקיון, רבים מוצאים עצמם מבולבלים וחסרי אונים. ההיצע גדול, ההבטחות מרובות ובפועל אתם לא יודעים במי לבחור. במאמר הבא נמליץ לכם על כמה נקודות שכדאי ורצוי לשים עליהם דגש לפני שנעזרים בשירותיה של חברת ניקיון.

לא תמיד הזול הוא הטוב 

אחד מהשיקולים המרכזיים שלנו לפני רכישת מוצר או הזמנת שירות, זה עלות המוצר או השירות. לעיתים קיימים פערי מחירים גבוהים בין מוצרים שונים או בין שירותים שונים. הדבר מקבל משמעות גדולה ביותר בתחום הניקיון, עקב היותו פרוץ ובעל סף כניסה נמוך. כאשר תבררו אצל מספר חברות, תוכלו לקבל פחות או יותר סדר גודל של עלות שירות הניקיון שאותו אתם צריכים. כאשר חברה או אדם מסוימים מציעים לכם מחיר נמוך מידי, כנראה שיש קא’צ וכדאי להיזהר. חשוב לדעת כי לחברות ניקיון יש את ההוצאות הקבועות שלהם כגון: שכר עובדים, נסיעות, חומרי ניקיון וכו’. כאשר אדם או חברה מציעים מחיר נמוך מידי, כנראה שהם מקצצים במקומות אחרים כמו חומרי ניקיון פשוטים וזולים שאינם יעילים, או שכר נמוך לעובדים שלא יביאו תפוקה טובה, כי מה לעשות, עובד שמקבל שכר נאה, הוא כזה שאכפת לו מהעבודה וכזה שחשוב לו כי הלקוח יהיה מרוצה. לעומת עובד שמקבל שכר נמוך, התקופה שלו והאכפתיות שלו מכם היא נמוכה.

המלצות, חוות דעת וביקורות

הטיפ השני והחשוב בעת בחירת חברת ניקיון, הוא לבדוק ולחפש המלצות, ביקורות וחוות דעת אודות אותו אדם או חברה שאיתם תרצו לעבוד. בעידן המודרני שלכל לקוח יש במה ואפשרות להביע את דעתו ולשתף את חוויתו ממוצר או משירות מסוים, קל יותר לדעת האם החברה היא אמינה, מקצועית ויסודית או לא. ניתן למצוא חוות דעת ברשתות החברתיות כגון פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר וכו’. או באינדקסי אתרים מוכרים וכן בפורומים המיועדים לכך. ביקורות טובות והמלצות חמות, הם אלו שאמורים להכריע בסופו של דבר ולקבל החלטה באיזו חברה לבחור.

דאגו שהכל יהיה רשום בכתב ובאופן מסודר

לצערנו כבר שמענו מקרים רבים שלקוחות היו צריכים לשלם סכום גדול יותר ממה שסוכם עקב “אי הבנות” למיניהם. ע”מ להימנע מכך, חובה עליכם לבקש מהחברה כי תשלח הצעת מחיר מסודרת בכתב. בקשו פירוט עלויות בהצעת מחיר, לדוגמה: עלות של ניקיון הדירה הוא מחיר X. עלות של פוליש לרצפה הוא במחיר Y וכו’. חברה שעובדת מסודר ויכולה לתת לכם פירוט על מה הולך הכסף שלכם, היא חברה שכדאי לעבוד איתה.

בקשו לראות תיק עבודות

נקודה נוספת וחשובה בעת בחירת חברת ניקיון, היא לראות תיק עבודות. זה יכול להיות צפייה בסרטוני ניקיון של החברה או תמונות לפני ואחרי וכדומה. בנוסף, בדקו מי הם הלקוחות של החברה. כאשר לחברה יש לקוחות גדולים ומותגים, כנראה שלא סתם הם בחרו בהם, אלא כי הם באמת מסוגלים לתת עבודה טובה ואיכותית.

אל תחששו לבקש, חברות שעושות עבודות טובות, ישמחו להראות לכם תיק עבודות ואף יגדילו לתת מספרי טלפונים של לקוחות כדי שתשמעו באוזניכם מה הם חושבים על החברה ושירותיה.

לסיכום: ע”מ לבחור חברת ניקיון, רצוי לעשות סקר שוק ולבדוק סדר גודל של מחירים (לא הזול הוא הטוב). בנוסף, חשוב לקרוא המלצות וחוות דעת, לצפות בסרטונים ובתיק העבודות והכי חשוב, בקשו שהכל יהיה רשום ומפורט בכתב.

 

אולי יעניין אותך גם:

ניקוי שטיח עגול גדול צבעוני, שטיח בקניון

ניקוי שטיחים אחרי הצפה וטיפול בנזקי מים

הצפות מכל סוג יכולות להיות דבר מתסכל מאוד, אבל הן יכולות להיות בעייתיות עוד יותר כאשר הן פוגעות בתשתיות של הנכס וברכוש שלכם. הקורבנות הראשונים של הצפות נוטים להיות הפריטים שקרובים יותר לרצפה כמו שטיחים. הם בין

מבריק ניקוי ספות בד שטיחים ומזרונים | ניקיון חורף

5 טיפים לניקיון חורף מוצלח

עם הגעתו של החורף הקר, הגשמים והרעמים מגיע גם החיידקים והשפעת. ואם עד כה הקפדתם על ניקיון כללי של הבית, החורף כדאי שתשקיעו יותר! החורף מביא עמו הרבה מחלות ונגיפים, והחשיבות של שמירה על הניקיון בבית חשובה

ניקוי ספות, ניקוי שטיחים וניקוי ריפודים בכל הארץ | חברת מבריק - לוגו

לקבלת הצעת מחיר:

פוסטים אחרונים

הודיה סמט
הודיה סמט
11:58 02 Jan 22
אני חייבת לשתף על החוויה הנפלאה שקיבלתי מצוות "מבריק", כי זו לא פעם ראשונה שאני מזמינה ניקוי ספות יחד עם ניקוי השטיחים, אפילו פעמיים בשנה, ותמיד הלכתי על הזול, לא הבנתי שיש ניקיון מקצועי - ויש ניקיון מ-ק-צ-ו-ע-י!! רק היום הבנתי כמה הזול עולה ביוקר!!! וכמה זמן ישבתי על הלכלוך שנדחס עמוק-עמוק אל תוך הספה... עכשיו, הספות שלי חזרו, לראשונה, לצבע המקורי שלהן!! השטיחים והבית כולו מריחים כמו ספא נורווגי ✨✨ נו, אז עלה לי 100 שקל יותר מהבחור שראיתי בפייסבוק, אבל!! תקשיבו - זה היה שווה כל שקל!! וברור לי שפעם הבאה אני מזמינה רק את רון ממבריק. ממליצה לכולם.
Yoram Kosover
Yoram Kosover
09:36 04 Nov 21
ניקוי ספות עור
Raz Gefen
Raz Gefen
13:21 05 May 21
מקצועיים, אמינים, זריזים ונוחים.מומלץ בחום ❤️
אפי נגל
אפי נגל
10:53 23 Apr 20
מענה מהיר, פשטות בתהליך ההזמנה והתשלום, הגעה בזמן,עבודה יפה, מקצועית ואיכותית, קבלה מייד בגמר העבודה.
Mike Bikov
Mike Bikov
15:17 28 Jan 20
שירות ברמה גבוהה מהרגע להרגע. מחירים נוחים ונפתרה בעיית הכתמים במיטה שיש לנו. מומלץ בחום, הזהרו מחאפרים בשוק שמציעים מחירים זולים...
לקריאת כל הביקורות
js_loader
דילוג לתוכן