מבריק - ניקוי ספות, שטיחים, מזרונים, וריפודים לרכב | 055-6868635 Mavrik.co.il-Logo

ניקוי לפני ואחרי מעבר משרד – חשוב לדעת!

ניקוי לפני ואחרי מעבר משרד - חשוב לדעת!

מעבר משרד הוא לא דבר פשוט, בין אם מדובר במשרד קטן ובין אם מדובר במשרד גדול. מעבר כזה מחייב סנכרון ותיאום עם מספר גורמים, מחייב עבודה מתואמת של כל אנשי הצוות שעובדים במשרד ומן הסתם, ביום המעבר וסביר להניח שגם מספר ימים לפני ומספר ימים אחרי, יהיה קושי לבצע את העבודה הסדירה של המשרד ויידרשו התאמות מיוחדות בשביל שיהיה ניתן לספק שירות ללקוחות, במידת הצורך.

ניקוי ספות לפני ואחרי: ניקוי ספת שזלונג מבד - מבריקעל מנת שהמעבר יהיה חלק ופשוט צריך לדאוג לכל דבר מבעוד מועד, וצריך לוודא שהכל תחום בזמן ולא נמשך מעבר לכך. חשוב גם שהאנשים שנוטלים חלק בתהליך המעבר, יהיו אנשי מקצוע מנוסים, איכותיים, אנשים שיודעים לספק שירות ברמה הגבוהה ביותר, בהתאם לצרכים של בעל המקום והצוות שעובד איתו.

למשל, על מנת שהתהליך יתבצע באופן מסודר ויעיל, נכון להזמין חברה שמתמחה באריזה לפני מעבר משרד. החברה תשלח צוות למשרד בשביל לאפיין את הצרכים של המקום, הצוות ידאג להביא איתו ארגזים מתאימים לאריזות ואת כל חומרי האריזה הנדרשים וכמובן, לבצע את התהליך עצמו. כך ניתן לארוז את כל החפצים של המשרד בצורה אופטימאלית ומסודרת. הצוות גם יעזור לאחר המעבר, בפריקת הארגזים במשרד החדש.

אך לא רק בכל מה שקשור לתהליך האריזה, יש צורך להזמין אנשי מקצוע, גם עבור כל מה שקשור לניקיון המשרד לפני ואחרי המעבר וכן בכל מה שקשור לניקוי מבריק של הרהיטים השונים. על מנת שהעובדים ייכנסו למשרד נקי לגמרי, ועל מנת שיהיה ניתן להציב את הריהוט במקום מסודר ונקי, מומלץ להזמין חברה שתוכל לספק שירותי ניקיון ברמה הגבוהה ביותר.

ניקיון לפני תהליך המעבר

על מנת שהתהליך יהיה נכון, צריך לחלק אותו לשני חלקים, חלק אחד יתבצע לפני המעבר והחלק השני אחרי המעבר.

בחלק שלפני המעבר, עלינו להזמין צוות מקצועי שיספק שירות ניקיון כללי, וכן שירות פוליש, שירות ניקוי חלונות, וכל דבר אחר שנמצא בתוך או מחוץ למשרד וקשור אליו. חשוב לציין, שזה נכון הן למשרדים קיימים, הן למשרדים שעברו שיפוץ והן למשרדים שבנייתם הסתיימה זה עתה.

כמו כן, בחלק זה של העבודה, יהיה נכון להתקין את הריהוט שדורש התקנה ולהתחיל לסדר את החפצים שונים. למשל, סידור ארונות ספרים. מדובר על התקנת של הארונות השונים, כך שיסתיים המעבר, יהיה ניתן לסדר את הספרים והקלסרים של המשרד בצורה נוחה ופשוטה.

ניקוי אחרי מעבר משרד

גם אחרי שלב המעבר יש צורך לבצע תהליך ניקוי במשרד, למשל, ניקוי ספות לובי, כורסאות, כיסאות עובדים ומנהלים, שולחנות ועוד, כמו כן יהיה נכון לבצע ניקוי שטיחים, במידה ולא עשינו זאת לפני המעבר.

חשוב לעשות את זה מיד אחרי המעבר, מאחר ואחרי זה בשלבים יותר מתקדמים, יהיה הרבה יותר קשה לנקות הכל בצורה נוחה ויעילה.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב twitter
Twitter

אולי יעניין אותך גם:

ניקוי שטיחים מכל הסוגים - מבריק

תיקון שטיחים

יש לכם שטיח שאתם מאוד אוהבים ואתם לא מוכנים להיפטר ממנו בשום פנים ואופן, על אף שהוא כבר די בלוי וקרוע? לפני

טיפים חשובים על ניקוי שטיחים

שטיחים מוסיפים הרבה צבע ואווירה לבית אבל גם הרבה לכלוך ואבק. לכן אם החלטתם להכניס שטיח, בעיקר אם מדובר בשטיח באחד מחדרי

שיתוף ב reddit
שיתוף ב tumblr
שיתוף ב digg
שיתוף ב stumbleupon
שיתוף ב mix
שיתוף ב pocket
שיתוף ב xing

לקבלת הצעת מחיר:

פוסטים אחרונים

דילוג לתוכן