ניקוי ספות, ניקוי שטיחים וניקוי ריפודים בכל הארץ | חברת מבריק - לוגו

כיצד מנקים שטיחים מקיר לקיר?

ניקוי שטיחים מקיר לקיר במשרדים - מבריק ניקוי שטיחים 055-6868635

שטיחים מקיר לקיר משדרגים מראה של כל חלל בו הם נמצאים בצורה נפלאה, ולמרות ששאיבה קבועה שלהם עוזרת לשמור על המראה שלהם, היא לא מבטיחה שהם יהיו נקיים. כדי לבצע ניקיון לשטיח קיר אל קיר, חשוב להשתמש בחומרי ניקוי ובשיטות ייחודיות שיהפכו אותם לנקיים, גם מבפנים וגם מבחוץ. 

מדוע חשוב לבצע ניקוי שטיחים מקיר לקיר?

שטיחים עשויים מסיבים אשר מושכים אליהם שיערות, אבק ולכלוך ממש כמו דבק, ולכן חשוב לנבצע ניקוי שטיח מקיר לקיר אותם ברגע שהוא מתלכלך. מעבר לכך, יש לבצע ניקוי שטיחים יסודי באופן קבוע כדי להסיר מהם חיידקים שעלולים לגרום למחלות שונות, וגם את קרדית האבק שגורמת לעיטושים, אלרגיות, ומחלות בדרכי הנשימה.

ניקוי שטיחי קיר לקיר באופן יסודי

לפני שאתם מתחילים בניקוי שטיחים, חשוב שתדעו אם הם עשויים מסיבים טבעיים או סינטטיים. סיבים סינטטיים הם חזקים ועמידים יותר מסיבים טבעיים, ולכן יכולים לעמוד גם בניקוי קשיח. סיבים טבעיים לעומת זאת, דורשים ניקוי עדין יותר, בלי שפשופים חזקים ובלי חומרים שעשויים להרוס אותם. בנוסף, מומלץ גם שתזיזו מהשטיח רהיטים המונחים עליו כדי שלא יפריעו לכם במלאכת הניקוי. לאחר שתגדירו את סוג השטיח, וכן תזיזו ממנו רהיטים, תוכלו להתחיל במלאכת הניקוי באופן הבא:

  1. ניקוי ראשוני – אבק כאמור נוטה להצטבר בתוך שטיחים, ולכן חשוב להסיר אותו בראש ובראשונה. עשו זאת באמצעות שאיבה יסודית של השטיח מקיר לקיר, ומומלץ אפילו שתעברו על השטיח פעמיים כדי להיות בטוחים שכל האבק נשאב החוצה.
  2. ניקוי רטוב – בשלב הזה עליכם להחדיר לתוך סיבי השטיח מים וחומרי ניקוי שניתן להשיג בחנויות לכלי בית. בחרו חומר ניקוי שמתאים לסוג הסיבים של השטיח שלכם, והחדירו אותו לתוך השטיח באופן יסודי, יחד עם מים. קראו בקפידה את הוראות השימוש של חומרי הניקוי, והקפידו לא להכניס יותר מדי ממנו לתוך השטיח, ולא להשאיר אותו על המשטח לזמן רב מדי על מנת שלא ייהרס.
  3. קרצוף – כדי שהמים וחומרי הניקוי יחדרו לעומק הסיבים, קרצפו את השטיח עם מברשת עדינה או חזקה, בהתאם לסיבים.
  4. שאיבה – לאחר שיעבור די זמן, בצעו שאיבה רטובה של השטיח באמצעות המברשת של שואב האבק שנועדה למשימה הזו. לאחר מכן, הניחו לשטיח להתייבש לפני שתלכו עליו, או תחזירו אליו השטיחים.

ניקיון לשטיח קיר אל קיר צריך להתבצע באופן קבוע ויסודי כדי למנוע הצטברות של חלקיקים מזיקים בתוכו, ובאמצעות השלבים שהוזכרו מעלה, תוכלו לעשות זאת כמו מקצוענים.

אולי יעניין אותך גם:

מנערת לניקוי שטיחים - מבריק

מדוע מנערת שטיחים חשובה לתהליך ניקוי השטיח שלכם?

זקוקים לנקיון יסודי של השטיח? תנו למומחים לעשות לכם את כל העבודה המלוכלכת. באמצעות מכשור מתקדם ומכונות בטכנולוגיה מתקדמת ניתן לנקות גם את השטיחים הבעייתיים ביותר ובעלי הכתמים הקשים ביותר לאחר הצפה או נזקים אחרים. לאחר הניקוי

ניקוי שטיח לבן לפסח

ניקוי שטיחים עמוק לפסח – כך נפטרים מהחמץ

בכל שנה מגיעה עלינו לטובה תקופת נקיונות האביב והכנת הבית לקראת חג הפסח. אך בעוד שניתן לשטוף ולרחוץ משטחים שונים בקלות רבה כמו למשל את הרצפות או את השיש במטבח, השטיחים הינם אתגר לא פשוט.  כולנו זוכרים

ניקוי ספות, ניקוי שטיחים וניקוי ריפודים בכל הארץ | חברת מבריק - לוגו

לקבלת הצעת מחיר:

פוסטים אחרונים

הודיה סמט
הודיה סמט
11:58 02 Jan 22
אני חייבת לשתף על החוויה הנפלאה שקיבלתי מצוות "מבריק", כי זו לא פעם ראשונה שאני מזמינה ניקוי ספות יחד עם ניקוי השטיחים, אפילו פעמיים בשנה, ותמיד הלכתי על הזול, לא הבנתי שיש ניקיון מקצועי - ויש ניקיון מ-ק-צ-ו-ע-י!! רק היום הבנתי כמה הזול עולה ביוקר!!! וכמה זמן ישבתי על הלכלוך שנדחס עמוק-עמוק אל תוך הספה... עכשיו, הספות שלי חזרו, לראשונה, לצבע המקורי שלהן!! השטיחים והבית כולו מריחים כמו ספא נורווגי ✨✨ נו, אז עלה לי 100 שקל יותר מהבחור שראיתי בפייסבוק, אבל!! תקשיבו - זה היה שווה כל שקל!! וברור לי שפעם הבאה אני מזמינה רק את רון ממבריק. ממליצה לכולם.
Yoram Kosover
Yoram Kosover
09:36 04 Nov 21
ניקוי ספות עור
Raz Gefen
Raz Gefen
13:21 05 May 21
מקצועיים, אמינים, זריזים ונוחים.מומלץ בחום ❤️
אפי נגל
אפי נגל
10:53 23 Apr 20
מענה מהיר, פשטות בתהליך ההזמנה והתשלום, הגעה בזמן,עבודה יפה, מקצועית ואיכותית, קבלה מייד בגמר העבודה.
Mike Bikov
Mike Bikov
15:17 28 Jan 20
שירות ברמה גבוהה מהרגע להרגע. מחירים נוחים ונפתרה בעיית הכתמים במיטה שיש לנו. מומלץ בחום, הזהרו מחאפרים בשוק שמציעים מחירים זולים...
לקריאת כל הביקורות
js_loader
דילוג לתוכן