ניקוי ספות, ניקוי שטיחים וניקוי ריפודים בכל הארץ | חברת מבריק - לוגו

בסוף היום, גם לכם מגיע לשבת על ספה נקייה!

ניקוי ספות בד לבנות (אחרי ניקוי) | מבריק 055-6868635

הבית שלכם מעוצב בשלל רהיטים שונים המשרתים תכלית פונקציונאלית ועיצובית גם יחד. לא ניתן לדבר על רהיטים מבלי לדבר על ה-רהיט הדומיננטי ביותר: הספה שלכם. מאחר והספה נמצאת בשימוש רב כל כך, היא גם חשופה ליותר לכתמים אפשריים. הקפה שלכם נשפך על הספה או שארוחת הצהריים של ילדכם השאירה עליה זכר? נקו אותה במהירות האפשרית!

ספה עם כתם פוגעת במרקם העיצובי ההרמוני

ניקוי ספות בד לבנות (אחרי ניקוי) | מבריק 055-6868635

האינסטינקט הטבעי מיד עם הופעת הכתם, הוא לקחת מגבון לח, לשפשף באמצעותו את הכתם ולקוות כי הוא יעלם. כל ספה מאופיינת בריפוד אחר ובאיכויות אחרות, ועל כן שיטות הניקוי משתנות. לעתים, אתם סבורים כי אתם מנקים את הספה כנדרש, אך בפועל אתם רק מטמיעים את הכתם בתוך הריפוד. חברת ניקוי ספות מקצועית יכולה להסיר את כל סוגי הכתמים! כתם על הספה פוגע בה חזותית, וכך גם פוגע בחוויה שלכם מהשימוש בה.

לא רק כתם, אלא גם ריחות לא נעימים

בצדק, ישנם אלו שאומרים כי הבעיה האמיתית בכתמים הנוצרים על הספות היא בעיקר הריחות המגיעים כעבור זמן קצר. למרות שיש לכם בבית פינת אוכל מוגדרת, לעתים גם אתם וגם הילדים חוטאים באכילה על הספה המשפחתית בסלון. כך, נוצרים כתמים בעקבות משקאות מתוקים או מזון שומני, ולעתים גם הכתמים הינם תוצר של פליטות של תינוקות, מוצרי קוסמטיקה או לכלוך כדוגמת בוץ. ברגע שהכתם לא מוסר במהירות ובמקצועיות, יכולה להתפתח סביבה חיידקית שגם תעלה ריחות חמוצים ולא נעימים.

מוכרים את הספה שלכם לפני שדרוג? נקו אותה!

ניקוי הספה שלכם על ידי חברה מקצועית לא צריך להיות רק אחרי היווצרות של כתם. לעתים, אתם מחליטים להתחדש ולהשתדרג עם רכישת ספה חדשה לסלון הביתי שלכם. עם החלטתכם למכור את הספה, יהיה כדאי בהחלט לנקות אותה. עם השנים, נצברים על הספה כתמים טבעיים שמקורם באבק ובזיעה, כך שחשוב לחדש אותה באמצעות חומרים מיוחדים התואמים את סוג הריפוד.

החלטתם להחליף את הספה? עשו זאת עם מעצבת!

בסוף היום, גם לכם מגיע לשבת על ספה נקייה!החלטתם למכור את הספה שלכם? כעת הגיע הזמן לבחור את הספה החדשה! במרבית המקרים, החלפת הספה מצטרפת לעוד צעדים עיצוביים נוספים שאתם עושים במטרה לשדרג את הבית. הרצון שלכם לחדש את ארבעת הקירות שלכם לא אומר בהכרח כי אתם בעלי החוש העיצבי הנדרש. על כן, תוכלו לפנות אל מעצבת בתים פרטיים שתתכנן בהתאם לתקציב שלכם ולחלומות שלכם את הבית!

מלאכת העיצוב דורשת איפיון אידיאלי של הצרכים, התאמת רהיטים, גופי תאורה, תמונות, חיפויים ואלמנטים שונים לקו העיצובי החביב עליכם. העבודה מתבצעת בשיתוף פעולה מלא מולכם, תוך שהמעצבת תמליץ לכם על שילובים נכונים ומגמות עדכניות ונכונות לבית שלכם. בסופו של התהליך, תוכלו גם אתם לשבת בנוח על הספה החדשה שלכם לאחר ניקוי מבריק וליהנות מהחלל המעוצב.

לקריאה נוספת: ניקוי ספות בד – כיצד עושים את זה

 

אולי יעניין אותך גם:

ניקוי שטיח עגול גדול צבעוני, שטיח בקניון

ניקוי שטיחים אחרי הצפה וטיפול בנזקי מים

הצפות מכל סוג יכולות להיות דבר מתסכל מאוד, אבל הן יכולות להיות בעייתיות עוד יותר כאשר הן פוגעות בתשתיות של הנכס וברכוש שלכם. הקורבנות הראשונים של הצפות נוטים להיות הפריטים שקרובים יותר לרצפה כמו שטיחים. הם בין

מבריק ניקוי ספות בד שטיחים ומזרונים | ניקיון חורף

5 טיפים לניקיון חורף מוצלח

עם הגעתו של החורף הקר, הגשמים והרעמים מגיע גם החיידקים והשפעת. ואם עד כה הקפדתם על ניקיון כללי של הבית, החורף כדאי שתשקיעו יותר! החורף מביא עמו הרבה מחלות ונגיפים, והחשיבות של שמירה על הניקיון בבית חשובה

ניקוי ספות, ניקוי שטיחים וניקוי ריפודים בכל הארץ | חברת מבריק - לוגו

לקבלת הצעת מחיר:

פוסטים אחרונים

הודיה סמט
הודיה סמט
11:58 02 Jan 22
אני חייבת לשתף על החוויה הנפלאה שקיבלתי מצוות "מבריק", כי זו לא פעם ראשונה שאני מזמינה ניקוי ספות יחד עם ניקוי השטיחים, אפילו פעמיים בשנה, ותמיד הלכתי על הזול, לא הבנתי שיש ניקיון מקצועי - ויש ניקיון מ-ק-צ-ו-ע-י!! רק היום הבנתי כמה הזול עולה ביוקר!!! וכמה זמן ישבתי על הלכלוך שנדחס עמוק-עמוק אל תוך הספה... עכשיו, הספות שלי חזרו, לראשונה, לצבע המקורי שלהן!! השטיחים והבית כולו מריחים כמו ספא נורווגי ✨✨ נו, אז עלה לי 100 שקל יותר מהבחור שראיתי בפייסבוק, אבל!! תקשיבו - זה היה שווה כל שקל!! וברור לי שפעם הבאה אני מזמינה רק את רון ממבריק. ממליצה לכולם.
Yoram Kosover
Yoram Kosover
09:36 04 Nov 21
ניקוי ספות עור
Raz Gefen
Raz Gefen
13:21 05 May 21
מקצועיים, אמינים, זריזים ונוחים.מומלץ בחום ❤️
אפי נגל
אפי נגל
10:53 23 Apr 20
מענה מהיר, פשטות בתהליך ההזמנה והתשלום, הגעה בזמן,עבודה יפה, מקצועית ואיכותית, קבלה מייד בגמר העבודה.
Mike Bikov
Mike Bikov
15:17 28 Jan 20
שירות ברמה גבוהה מהרגע להרגע. מחירים נוחים ונפתרה בעיית הכתמים במיטה שיש לנו. מומלץ בחום, הזהרו מחאפרים בשוק שמציעים מחירים זולים...
לקריאת כל הביקורות
js_loader
דילוג לתוכן